וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה: בחינם ב-HOT, בתשלום ב-yes

שגיא ניר

29.3.2007 / 11:42

מלחמת הערוצים, והקרב בין מנהלת הליגה וצ'רלטון, גרמו לכך שמנויי הכבלים יראו את ירושלים ומכבי ללא תשלום, מנויי הלווין ישלמו

הסאגה האינסופית של שידור משחק העונה בין הפועל ירושלים ומכבי תל אביב הגיעה הבוקר לשיא מתריס במיוחד: המשחק, שישודר בערוץ 54 (ספורט 1), ישודר חינם למנויי HOT אך בתשלום למנוי yes.

המשחק היה אמור תחילה להיות משודר בערוץ טבע הדברים, 48 ב-HOT, וכך להפוך אותו לשידור בלעדי שצופי יס לא יוכלו להנות ממנו. אמש נקבע כי המשחק ישודר בשידור פתוח למנויי הכבלים והלווין, אך הבוקר, כאמור, נקבע כי צופי הלווין יצטרכו לשלם עליו.

תחילת הפרשה

בתחילת הפרשה, עוד לפני שיס קיבלו את זכיון השידור, אמר יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל: "אנחנו לא רואים את זה בעין חיובית, ובודקים אם הצעד הזה כשר מבחינה משפטית. לצ'רלטון מותר לשדר משחק אחד בשבוע בערוץ סגור, אבל גם ערוץ סגור צריך להיות בשתי החברות. נעשה פנייה לצ'רלטון כדי להסביר להם את האחריות הציבורית שבשידור המשחק הזה".

רק לפני כשבוע הודיעה מנהלת הליגה כי בשלוש השנים הבאות ישודרו משחקי ליגת העל ללא תשלום בערוץ הספורט, שרכש את זכויות השידור תמורת 5.7 מיליון דולר. צ'רלטון, הזכיינית של שידורי המשחקים בשלוש השנים האחרונות, העבירה את המשחק הכי מעניין בליגה להוט, אולי כחלק מהמאבק המתמשך בערוץ הספורט. "אני מקווה שזה לא נועד לפגוע במנהלת הליגה ובכדורסל בגלל השינוי בזכיין לשנים הבאות", אמר קופל. "בכל מקרה, אנחנו תקועים עם צ'רלטון לגבי השליש האחרון של העונה הזו".

עדכון ראשון: 28.3.07 10:18
עדכון אחרון: 29.3.07 11:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully