וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדרון ממשיך לחזר אחרי כריסטיאנו רונאלדו

28.3.2007 / 12:58

נשיא ריאל מדריד התראיין לטלוויזיה והודה שהוא עדיין מעוניין בפורטוגלי ובקאקה, אבל לא ישלם סכומים מוגזמים. גם כריסטוף מצלדר בתוכניות

נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, התראיין היום (שלישי) לרשת טלוויזיה ספרדית ושוב הצהיר כי קבוצתו תנסה לרכוש בקיץ את כריסטיאנו רונאלדו וקאקה. רק אתמול התבטא רונאלדו בנושא ואמר כי הוא מעוניין להישאר במנצ'סטר יונייטד, אבל בכדורגל העולמי של היום כידוע, אף אחד לא מוותר ושום דבר לא סגור.

"אנחנו מאוד רוצים את רונאלדו, אבל הוא שייך למנצ'סטר יונייטד והם צריכים להחליט אם הם מוכנים למכור אותו", אמר קלדרון ומיד הוסיף: "בכל מקרה לא נשלם עליו סכום של 80 מיליון יורו. אני לא חושב שיש שחקן, אפילו כזה עם איכויות כמו של כריסטיאנו רונאלדו, ששווה כל כך הרבה כסף".

בנושא קאקה, הכה קלדרון על חטא: "דיברתי עליו כל כך הרבה בקמפיין הבחירות שלי ובסוף הוא להגיע. לכן אולי עדיף שאני לא אדבר עד שהוא באמת יחתום כאן. אשמח לראות את קאקה ורונאלדו אצלנו בעונה הבאה, כל מועדון גדול היה שמח לראות את זה וריאל מדריד היא מועדון גדול".

שחקן נוסף בו אישר קלדרון שריאל מתעניינת, הוא בלמה של בורוסיה דורטמונד, כריסטוף מצלדר. הבינלאומי הגרמני מסיים את חוזהו בתום העונה ויעזוב את הקבוצה מווסטפליה. בשלב הזה לקבוצות כבר מותר לשבת איתו בלי רשות מקבוצתו הנוכחית וריאל היא מועמדת בכירה לקלוטו.

"לא סיכמנו על שום דבר, אבל הצוות המקצועי של המועדון מחבב את מצלדר. הוא מסיים את חוזהו ואם הוא יחליט לחתום כאן, זה יהיה על חוזה ל-3 עונות".

קלדרון הוסיף ודיבר, כמתבקש יש לומר, על מאמן הקבוצה, פאביו קאפלו. "הוא מאמן הקבוצה ויש לו חוזה לשנתיים נוספות. נעשה הערכות בתום העונה לגבי מה השגנו. אולי הוא ימשיך ואולי לא, אבל הכל יוחלט בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully