וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה התרופה לפדרר

27.3.2007 / 6:57

בפעם השניה בתוך פחות מחודש ניצח גיז'רמו קניאס את השוויצרי הבכיר 6:7, 6:2, 6:7. סרינה הביסה את שראפובה - 1:6, 1:6

סוף עידן רוג'ר פדרר? כנראה שלא, אלא אם שואלים אדם אחד, גיז'רמו קניאס שמו. בפעם השניה בתוך שלושה שבועות ניצח הארגנטינאי את השחקן הטוב בעולם, בפעם הקודמת באינדיאן וולס והפעם בשמינית גמר טורניר מיאמי - 6:7 (2-7), 6:2, 6:7 (5-7).

פדרר לא נשמע מודאג בסיום: "הייתי בשליטה כל המשחק, אבל הפסדתי. חבל, אבל לא נורא. קניאס הוא שחקן מצוין, הוא הקשה עליי ולא הצלחתי לגרום לו להסתלק פעמיים". הארגנטינאי עצמו התלהב: "לא כל אחד מנצח פעמיים את המדורג 1 בעולם. זו הרגשה מדהימה. אני לא חושב קדימה, אני רק מנסה לחיות את הרגע".

קניאס יתמודד ברבע הגמר עם הספרדי טומי רוברדו, שיוביל בסוף השבוע הבא את נבחרתו במפגש הדייויס מול ארה"ב, מאחר ורפאל נדאל הוצא מהסגל בגלל פציעה. רוברדו ניצח בשמינית הגמר את ראדק סטפאנק הצ'כי 6:7, 7:5, 6:7. נדאל עצמו, פצוע או לא, לא התקשה לגבור על הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו - 4:6, 0:6.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי עלה לרבע הגמר, אחרי שניצח את פול הנרי מתיאו הצרפתי 6:2, 5:7, 3:6. הבריטי יתמודד ברבע הגמר מול אנדי רודיק, שניצח את דויד פרר הספרדי 5:7, 3:6. השניים התמודדו לאחרונה בחצי הגמר בממפיס, אז ניצח רודיק. מארי, שמוביל 2:3 במאזן הפנימי בין השניים, ניצח במפגש הראשון בינהם העונה בסן חוזה.

ארגנטינאי אחר שעלה לרבע הגמר הוא חואן איגנסיו צ'לה, שסיים את דרכו של אמר דליץ' האמריקאי, הטניסאי המפתיע של האליפות. צ'לה ניצח 3:6, 2:6 ויתמודד מול איבן ליוביצ'יץ', הקרואטי, שניצח את הפיני יארקו ניימינן - 6:7 (4-7), 4:6. הסרבי נובאק דיוקוביץ' (מדורג 10) ניצח את הספרדי פרנסיסקו לופז - 0:6, 3:6.

סרינה, בשביל ונוס

הרוסיה מריה שראפובה (2 בעולם) קיוותה לסגור חשבון עם סרינה וויליאמס, שניצחה אותה בקלות בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה בתחילת השנה.

השתיים נפגשו הפעם בשמינית גמר טורניר מיאמי, אלא שגם הפעם לרוסיה לא היו תשובות למשחק העוצמתי של סרינה וויליאמס ושראפובה שוב הושפלה. וויליאמס, שניצחה 1:6, 1:6, סגרה למעשה חשבון עם שראפובה, שניצחה את אחותה ונוס בסיבוב הקודם.

זה היה ניצחונה השלישי ברציפות של סרינה וויליאמס על שראפובה, כאשר המאזן הפנימי בין השתיים עומד כעת על 2:4 לטובת האמריקאית. וויליאמס תתמודד ברבע הגמר מול ניקול ווידיסובה הצ'כית, כאשר המנצחת במפגש הזה תתמודד בחצי הגמר מול המנצחת בין שחר פאר שלנו לטטיאנה גארבין.

במשחק אחר ברבע הגמר לנשים שכבר התקיים, ניצחה הרוסיה אנה צ'אקבטדזה את נה לי הסינית 6:4, 5:7, 2:6. צ'אקבטדזה תתמודד בחצי הגמר השני מול ז'סטין הנין, הבלגית המדורגת 2, שניצחה לאחר קרב קשה את נאדיה פטרובה - 6:7, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully