וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליץ' נפגע בקרסול ונטש את האימון

לי בוץ

27.3.2007 / 18:15

הפועל ת"א מתכונת למשחק מול הלוזונים בשבת, בינתיים בלי שישה שחקני הרכב שנמצאים עם הנבחרת והבוסני שסובל מכאבים

הפועל ת"א ממשיכה להתאמן לקראת המשחק מול מכבי פ"ת בשבת (בלומפילד, 17:15) בסגל חסר. החלוץ איבן יוליץ' נטש הבוקר (שלישי) את האימון לקראת סופו לאחר שנפגע בקרסול, אותו נקע לפני מספר שבועות במשחק גביע הטוטו בטדי מול בית"ר ירושלים. יוליץ' צפוי לקבל מנוחה מחר, וביום חמישי יתברר אם הוא יהיה כשיר להיכלל בסגל למשחק.

בקבוצה מצפים לחזרתם של שישה משחקני ההרכב הקבועים, שנעדרו מאימוני הקבוצה בשבוע וחצי האחרונים בשל משחקי הנבחרת. האדומים מקווים כי העובדה ששביט אלימלך, ואליד באדיר, דני בונדר, סלים טועמה, יגאל אנטבי ואליניב ברדה יחזרו לפעילות בוולפסון רק ביום חמישי, לא תפגע בהכנות לשבת.

"קשה להתכונן למשחק כל כך חשוב ללא שישה שחקני הרכב קבועים", אמר אחד השחקנים בקבוצה לוואלה! ספורט. "למרות שזה כבוד גדול שיש לנו כל כך הרבה שחקנים בנבחרת ישראל, אנחנו מקווים שזה לא ישפיע לרעה על ההכנות לשבת".

האדומים נערכים למשחק מול הלוזונים במלוא הרצינות, ולא שוכחים כי הביקור האחרון של מכבי פ"ת בבלומפילד הסתיימה בניצחון 0:1 של האורחים, שהיה הניצחון הראשון שלהם בבלומפילד אחרי כמעט 13 שנים. "כל תוצאה חוץ מניצחון בשבת, ואנחנו יכולים להגיד שלום לאליפות", הסביר שחקן בקבוצה. "חוץ מזה אנחנו חייבים להחזיר את הכבוד אחרי התבוסה לחיפה, במיוחד עבור האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully