וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר שכחו את עזמי

27.3.2007 / 16:26

שחקן ומאמן העבר הובא למנוחות. בכירים מהמגזר זעמו על היעדרות בכירי ההתאחדות. גנאים: ”ציפיתי שלוזון יבוא”. עדיין אין דקת דומייה

שחקן העבר עזמי נסאר הובא אחר הצהריים (שלישי) למנוחות בבית העלמין בנצרת. נסאר, ששיחק בהפועל חיפה ואימן את קבוצת אחי נצרת ואת נבחרת פלסטין, מת לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן והוא בן 50.

מקורבים למשפחה הביעו תרעומת על כך שבכירי התאחדות הכדורגל הישראלית לא הגיעו ללוויה, והנציגים היו חברי ההנהלה גברי לוי ואבי קאופמן. בהתאחדות הודיעו כי כל קבוצה שתרצה לקיים דקת דומייה לזכרו של נסאר, תקבל אישור לכך, אולם לא תהיה דקת דומייה רשמית. לפני משחק הנבחרת מול אסטוניה ביום רביעי לא תהיה דקת דומיה, לטענת ההתאחדות זה בגלל חוקי אופ"א.

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים: "ציפיתי מאבי לוזון להגיע להלוויה. היו"ר הפלסטיני, אחמד אל עפיפי, היה שם וכך הוחמצה הזדמנות לקריאה לדו קיום. עזמי היה סמל בשני העמים. חבל שזה היחס של ההתאחדות"

גברי לוי: "רק אתמול נודע לאנשים שיש הלוויה ולא תמיד אפשר לבטל דברים ולהתפנות. כשראיתי שאני הנציג הבכיר, דיברתי כחבר הנהלה בהווה ויו"ר לשעבר גם בשם ההנהלה הנוכחית. אני בטוח שאבי לוזון יגיע לנחם את המשפחה".

בהתאחדות התייחסו בביטול לטענות לפיהן אף אחד מהבכירים לא נכח בהלוויה ומסרו כי "ההתאחדות לכדורגל שלחה להלוויה של עזמי נאסר את חבר הנהלת ההתאחדות אבי קאופמן ואת יו"ר ההתאחדות לשעבר גברי לוי, שהניחו זר בשם ההתאחדות ומסרו דברי הספד לזכרו של עזמי".

רומן רוזנבלט, ממערכת וואלה!, מוסיף כי היום אמר שחקנה של מכבי חיפה, עבאס סואן: "עולם הכדורגל איבד איש מקצוע ואדם יקר. הוא הביא הרבה גאווה, גם כשהעלה את אחי נצרת לליגת העל וגם בזכות זה שהיה מאמן נבחרת ולא משנה איזו נבחרת זו הייתה.

"מבחינה אישית הוא היה איתי ברגעים הכי טובים והכי רעים שלי. מצד אחד בחתונה שלי ומצד שני כשאמא שלי נפטרה. את הזמן שהוא חי איתנו הוא ניצל בצורה הכי טובה וחיובית שניתן".

סואן גם התייחס לסוגיית דקת הדומיה ונפקדותם של בכירי ההתאחדות מהלוויה: ""אני חושב שאם מההתאחדות לא שלחו מישהו כנראה יש להם סיבות וצריך לשאול אותם. אני חושב שאם יחליטו לערוך דקת דומיה במשחק מול אסטוניה או במחזור הליגה הקרוב זה יוסיף הרבה כבוד להתאחדות ויגדיל את הכבוד כלפי ההתאחדות במיוחד במגזר הערבי".

עזמי נאסר (1957-2007)

קריירה כשחקן: אחי נצרת (1982-1974), הפועל חיפה (1986-1983) .

קריירה כמאמן: נבחרת פלשתין, אחי נצרת, בני סכנין, דליית אל כרמל, מכבי טמרה, כפר קנא, מג'דל כרום.

הישג שיא: עלייה לליגת העל עם אחי נצרת כמאמן ב-2003.

השאיר אחריו אישה, רותי, ושני ילדים, ג'ולי ורימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully