וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' בספק למשחק מול מכבי ת"א

בר שושני

27.3.2007 / 15:34

הגארד של הפועל ירושלים סובל מקרעים בשריר התאומים, ג'נקינס עשוי לקבל דקות משמעותיות: "אני עדיין זוכר את השיר לוויל סולומון"

יכול להיות שנראה את הוראס ג'נקינס, הגארד החדש-ישן של הפועל ירושלים, מקבל דקות משמעותיות כבר במשחק הקרוב ביום חמישי מול מכבי תל אביב.

הסיכויים לכך גברו לאחר שדרור חג'ג', שנפצע במהלך משחק הניצחון של ירושלים מול רמת גן במחזור האחרון של ליגת העל, אובחן כסובל מקרעים בסיבי שריר התאומים. הפציעה, שאינה חמורה, תמנע מהשחקן להתאמן עם הקבוצה היום (שלישי), ורק לקראת מחר בערב ייקבע אם יוכל לקחת חלק במשחק החשוב במלחה.

"רק הפיזיותרפיסט יקבע", טוענים בקבוצה. "אם דרור יוכל להתאמן איתנו באימון המסכם לקראת המשחק, הוא ישותף. בכל מקרה אחר המאמן דן שמיר לא יסתכן בהחרפת הפציעה".

ג'נקינס: "לא באתי להיות הסופרסטאר"

מריו אוסטין אמר לאחר האימון: "הולך להיות משחק חשוב. צריך לצאת ולשחק כאילו זה משחק גדול. אני לא מתעסק במי פייבוריט, אני רוצה להתעסק רק בקבוצה שלי. ג'נקינס הולך להיות תוספת מצוינת בשבילנו. יהיה לו תהליך של הסתגלות, אבל הוא ישפר אותנו".

גיא פניני: "קשה להגיד מי באה בתור פייבוריטית. בראש שלי אנחנו עדיין אנדרדוג, אבל עם הקהל, הטירוף וההתלהבות, אנחנו צריכים לקחת את זה מההתחלה לכיוונים טובים".

"רצינו לנצח גם בשנה שעברה - זה לא משתנה", אמר מאיר טפירו, הקפטן האדום, "שתי הקבוצות בכושר לא טוב. אנחנו באים להנות כאילו זה עוד משחק ליגה ובמטרה לשפר מיקום לקראת הפיינל פור".

הוראס ג'נקינס נשמע מעודכן: "מכבי היא לא הקבוצה של השנה שעברה, אבל נשארו שם חלק מהשחקנים. זו קבוצה מאוד חזקה עם ניסיון. עקבתי אחרי ירושלים השנה ואני יודע שהם התחברו השנה אחרי פתיחה קשה. מאוד רציתי להיות כאן בתחילת השנה, אבל הציעו לי כסף גדול במקום אחר. אני מצפה לעלות על המגרש, אבל לא באתי להיותץ הסופרסטאר".

על העתיד הקרוב אמר ג'נקינס: "אני חושב שירושלים משחקת בסגנון שמתאים לי, עם מתפרצות ומשחק יצירתי. יש לי משימה עוד מהשנה שעברה, אבל זה לא מה שיניע אותי עכשיו. אני יודע כמה אוהבים אותי וכמה הקהל מחבק אותי. אני מקווה לא להתרגש מדי אם אני אכנס למשחק. אני מחכה ליום חמישי ועדיין זוכר את השיר לוויל סולומון".

דן שמיר: "מכבי במקום הראשון ולפי הטבלה הם הקבוצה הטובה בליגה. אנחנו לא משחקים טוב כבר שבועיים וחצי. הוראס מכיר את המערכת וזה מקל על ההשתלבות שלו. זה אימון ראשון שלו, אבל יכול להיות שנצטרך אותו כבר ביום חמישי בגלל הפציעה של דרור חג'ג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully