וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה ללקוחות הוט בלבד

27.3.2007 / 15:14

במסגרת שיתוף הפעולה בין הוט לצ'רלטון, מסתמן כי המשחק בין הפועל ירושלים למכבי ת"א ישודר בחינם בהוט, ולא יהיה זמין כלל ללקוחות יס

משחק העונה בליגת הכדורסל בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, ישודר בערוץ פתוח ללקוחות הוט בלבד, ולא יהיה זמין כלל ללקוחות יס. כך מסתמן בשעה זו (שלישי). הבוקר פירסמה מנהלת הליגה הודעה לפיה ישודר המשחק בתשלום בערוץ ספורט 1 (54) הן ביס והן בהוט. הודעה על שידור המשחק אף הופיעה בשקופית בערוץ 54. מאוחר יותר נשלחה הודעה מחברת הוט, לפיה ישודר המשחק ללקוחות הוט בלבד. המשחק ישודר בספורט 3, ערוץ הספורט החדש של צ'רלטון והוט, בערוץ 48 בממיר.

שידור המשחק ללקוחות הוט בלבד הוא המשך למלחמה שמתפתחת בין הוט ליס בשדה שידורי הספורט. הוט סירבה להעלות את הערוצים החדשים של ספורט 5, 5+ לייב ו-5+ גולד, שמשודרים חינם עד תחילת חודש מאי ללקוחות יס בלבד. הוט אף סירבה להסדר לו הגיעו ספורט 5 ויס, לפיהו הרווחים מהערוצים החדשים יחולקו בין הערוץ לרשת השידור שווה בשווה.

מחברת יס נמסר: "יס תפעל לכך שלקוחותיה לא יפגעו לרבות פניה למועצת הכבלים והלוויין ולבית המשפט אם יהיה בכך צורך". במנהלת הליגה לא היו מודעים לתוכנית לשדר את המשחק בהוט בלבד, וטענו כי העניין בבירור.

לוואלה! ספורט נודע כי מספר לקוחות של יס כבר שילמו מראש על המשחק, ופנו למועצת הכבלים והלוויין במחאה על החשכת המסך ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully