וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים ברצח על חיים רביבו?

אוהדי מכבי נתניה לא נרגעים ומבטיחים לנקום בראשי ואוהדי אשדוד בשבת, על אירועי המשחק הקודם ביניהן. "נקרא קדיש על חיים רביבו", רוסס באשדוד

המלחמה בין אוהדי אשדוד לאוהדי מכבי נתניה אינה נגמרת. המקומון "חדשות נתניה" מפרסם בסוף השבוע כי לקראת המשחק בין הקבוצות, ריססו הבוקר (שלישי) אוהדים אלמוניים, ככל הנראה של מכבי נתניה, כתובות נאצה כנגד חיים רביבו ומועדון הספורט אשדוד. הכתובות רוססו באצטדיון הי"א באשדוד ובסביבתו.

כזכור, לאחר הניצחון של אשדוד בנתניה בסיבוב הראשון, אוהדי נתניה השליכו חפצים על אוטובוס האורחים. במשחק הגומלין יידה אוהד אשדוד את אוטובוס אוהדי נתניה באבנים וכתוצאה מכך נפצע האוהד, אליאב אוזן, שהגיש תלונה במשטרה. ביום שלישי ריססו אוהדי נתניה באשדוד את הכתובות: "נתניה אימפריה, זה לא יגמר בטוב", כתובות בגנות הבעלים של אשדוד, ואיומים ברצח כמו "נקרא קדיש על חיים רביבו".

גורמים באשדוד אמרו הבוקר: "אם כך הם פני הדברים, כלומר הגעה לפסים לא ספורטיבים, נשקול כולנו את דרכנו בכדורגל הישראלי". לא ברור כיצד תשפיע הפרשה הבאה על המשחק הקרוב בין הקבוצות. בכל מקרה, חלק מאוהדי אשדוד הבהירו כי בעקבות האירועים לא יהיו מוכנים לפגישת פיוס עם אוהדי נתניה.

דובר מכבי נתניה, איציק גניש: "מכבי נתניה מגנה כל גילוי אלימות מצד אוהדי הקבוצה, תוקיע כל אוהד שינהג באלימות ותדרוש ממשטרת ישראל לטפל במלוא חומרת הדין באותם אוהדים. אנו מלאי תקווה שלא מדובר באוהדי מכבי נתניה. אני שוב קורא לכולם להרגיע את הרוחות ולזכור שמדובר אך ורק בספורט".

רומן רוזנבלט ממערכת וואלה! ספורט מוסיף: "קבוצת הילדים של מכבי תל אביב זכה היום (שלישי) בטורניר לזכרו של אבי טגה ז"ל, אחיו של אמיר טגה. מכבי תל אביב ניצחה בגמר הטורניר בדרבי יוקרתי את הפועל תל אביב, בטורניר בו השתתפו גם מכבי נתניה ובני יהודה. לאחר האימון התקיימה הרמת כוסית במלון מרגוע בנתניה בהשתתפות סגל השחקנים, הצוות המקצועי וראש העיר מרים פיירברג. משטרת נתניה צפויה לאבטח ככל הנראה את אוטובוס אוהדי אשדוד בכניסה לנתניה ביום שבת הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully