וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופה הטיח בסרינה וויליאמס קריאות גזעניות והורחק

27.3.2007 / 12:42

"הוא צעק לי תחבטי לרשת כמו כל כושי. הייתי בהלם", אמרה הטניסאית. הצופה הוצא מהאיצטדיון, ואולי לא יורשה לחזור למגרשים במיאמי

אפילו הספורט הלבן הולך ומאבד מאצילותו. צופה שצעק לסרינה וויליאמס הערות גזעניות הושלך מהמשחק שלה נגד לוסי ספארובה בטורניר מיאמי.

"הוא צעק לי 'תכי לרשת כמו שכל כושי היה עושה'. הייתי בהלם", אמרה וויליאמס. "לא יכולתי להאמין למשמע אוזניי, נאלצתי להכות שוב. אני חושבת שעשיתי טעות כפולה בנקודה הזאת".

וויליאמס, שתפגוש בסיבוב הבא את מריה שראפובה, התלוננה במהלך המשחק לשופט הכיסא על ההטרדות. "לא הייתי צריכה לתת לזה להטריד אותי", אמרה הטניסאית הנסערת, "כי אבא שלי ניסה להכין אותי לדברים כאלה כשגדלתי, אבל אני לא מוכנה לסבול את זה".

מנהל התחרות אדם בארט אמר כי "האיש זוהה ולווה החוצה מהמגרש. ייתכן שלא נרשה לו לחזור, אנחנו רואים את זה מאוד מאוד בחומרה".

וויליאמס, שזכתה ב-8 גראנד סלאמים בקריירה, מתגוררת בפלורידה ורואה בטורניר את המגרש הביתי שלה. אולי בגלל זה היא לקחה את העניין כל כך קשה. "בכל פעם שהחטאתי מכה או סרב, הוא צעק 'כל הכבוד', וקרא לי 'תחבטי אל הרשת'. מי עושה כאלה דברים? זה כל כך ילדותי, לא עושים את זה ברמה המקצוענית", הלינה.

סרינה ואחותה ונוס מחרימות את טורניר האינדיאן וויילס מאז 2001, שם המשפחה ספגה קריאות בוז מהקהל לאחר שוונוס פרשה דקות לפני מפגש בחצי הגמר מול סרינה. אביהן, ריצ'ארד, פירש אז את קריאות הבוז כגזעניות.

* בגברים יפגוש רוז'ה פדרר את גיירמו קאנאס בסיבוב הבא, ויקווה לא להינגף מולו כפי שקרה לו לפני שבועיים באינדיאן וויילס, אז קטע קאנאס את רצף ה-41 נצחונות של השוייצרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully