וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקלארן יעוף אם לא ננצח את אנדורה"

27.3.2007 / 12:09

התקשורת הבריטית שותה למנג'ר הנבחרת את הדם בקשית. דיווחים באנגליה על שיחת נזיפה בהתאחדות אליה זומן המאמן המושמץ

התקשורת הבריטית ממשיכה לקלף לסטיב מקלארן את העור בלי הרדמה. המדיה באנגליה מחריפה את התקפותיה על מנג'ר הנבחרת לקראת המשחק מול אנדורה, ועוד לא נרגעה מהתיקו המאופס באיצטדיון רמת גן.

הכותרת הראשית של ה"סאן" היא "סמאק!", מין משחק מלים לא מתוחכם במיוחד על שמו של המאמן ששולח רמז עבה לפיטוריו. העיתון טוען שאם מקלארן ונבחרתו לא ינצחו את אנדורה, הוא ישלח הביתה. ה"מירור" כותב: "הוא איבד את זה, מקלארן חי בהכחשה". ה"דיילי מייל" כותב בפשטות ש"מקלארן הוזה".

בנוסף, נפוצו דיווחים באנגליה על שיחת נזיפה שאליה זומן מקלארן בהתאחדות הכדורגל המקומית, בה ינסו הבוסים להבין איך הפך מקלארן את אנגליה ל"בדיחה". ההתאחדות עצמה הוציאה הודעה רשמית בה היא מכחישה את העניין.

עם זאת, בכיר בהתאחדות מצוטט כאומר "אני מודאג מחוסר הכיוון שלו. אנחנו צריכים מנהיג, לא מאמן. אנחנו מחכים לפגישה איתו". אותו גורם מבהיר שגם במקרה של תיקו מול אנדורה יהיה קשה מאוד להשאיר את מקלארן בתפקיד. "הלחץ להיפטר ממנו כנראה יהיה גדול מדי".

בנוסף, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון זועם על התקרית בין מקלארן לווין רוני בחדר ההלבשה לאחר המשחק מול ישראל, וחושש שמנג'ר הנבחרת משתמש בכוכב שלו כשעיר לעזאזל. מקלארן הכחיש את המתיחות בינו לבין השחקן, שלכאורה השתולל וזרק נעליים לאחר שהמאמן האשים אותו בחוסר כיבושים בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully