וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעזור לבואטנג בכל דבר שיצטרך"

אסף שקד

27.3.2007 / 11:51

בבית"ר ירושלים הופתעו לגלות שהוטל עיקול של 3 מיליון שקל על חשבונו של השחקן הגנאי בעקבות חוב לסוכנו, ויפקידו את המשכורת בנאמנות

דרק בואטנג יפגוש היום (שלישי) בערב את נבחרת ברזיל, אך במקום להתכונן לקראת המשחק מול רונאלדיניו וחבריו לסמבה, נאלץ הקשר הגנאי להתעסק בעיקול לא נעים שהוטל אמש על חשבונו.

תחילת הסיפור בחודש יולי, אז עזב השחקן את סולנה השוודית והגיע לבית"ר ירושלים, כשבהעברה טיפל סוכנו דניס ליכטר. בין הצדדים סוכם כי בואטנג יעביר לליכטר סכום של 800 אלף דולר, אך עד כה לא העביר השחקן את הכסף לסוכנו.

במהלך השבוע האחרון ניסה הסוכן ליצור קשר עם השחקן אך הדבר לא צלח, ובעקבות כך החליט ליכטר לפנות לבית המשפט ולהוציא צו עיקול על חשבונו של השחקן עד שיעביר את כל הסכום. אמש קיבל בית המשפט המחוזי בת"א את הבקשה, והטיל צו עיקול על סך שלושה מיליון שקל על חשבונו של הקשר. בעקבות העיקול לא תוכל להפקיד בית"ר ירושלים את משכורות של השחקן בחשבונו, והכסף יועבר לחשבון נאמנות עד שבואטנג ישלם את העמלה לסוכנו. במקביל יפנה ליכטר בימים הקרובים לפיפ"א בבקשה להשעות את השחקן מכל פעילות בבית"ר ירושלים, לאחר שהפר את ההסכם ביניהם.

בבית"ר קיבלו בהפתעה את החדשות הלא טובות, אך מתכוונים לפעול על פי החוק. "די הופתענו מכל המהלך הזה", סיפרו בבית וגן. "לא ידענו שהמצב כה מסובך בין השחקן לבין סוכנו, אבל אנחנו נפעל על פי צו בית המשפט ונעזור לבואטנג בכל דבר שיצטרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully