וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "משחקי הצעירה בקיץ ישודרו בחינם"

27.3.2007 / 10:23

ספורט 1 וספורט 2 זכו בזכויות לאליפות אירופה, כולל אלו של ישראל. לוזון שולל את האפשרות שהם יעלו כסף לצופים: "לא אתן לזה יד"

אם חשבתם ששלמתם מספיק העונה על אירועי הספורט, חכו שנייה. נבחרת ישראל הצעירה, שתשחק באליפות אירופה ביוני הקרוב בהולנד, תשודר בערוצים ספורט 1, וספורט 2, הערוצים בשיטת ה-PAY. הערוצים בתשלום רכשו את הזכויות לכל האליפות, כולל משחקיה ההיסטורים של נבחרת ישראל בטורניר החשוב, שוב - בתשלום.

אם ערוץ אחר לא ירכוש את המשחקים של נבחרת ישראל, נצטרך לשלם עליהם בנוסף להוצאות הרגילות שלנו על ספורט. וזה כבר לא NBA, זאת נבחרת ישראל שעוברת לשיטת התשלום.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, דוחה את האפשרות הזאת מכל מכל: "אני לא יודע מאיפה הבאתם את זה. אתם יכולים לכתוב ששידורי נבחרת ישראל הצעירה בהולנד יהיו רק בחינם. לא אתן לזה יד. המשחקים יהיו רק בחינם, בערוצים פתוחים".

משחק הפתיחה של יורו 2007 יפגיש את נבחרת ישראל נגד אלופת אירופה, הולנד, המארחת של יורו 2007. שתי הנבחרות האחרות בבית של נבחרת ישראל הן: בלגיה ופורטוגל. כשבבית המקביל ישחקו איטליה, אנגליה, צ'כיה וסרביה. משחק הגמר יתקיים ב-23.06.07

אדר זהבי מנכ"ל ספורט1 וספורט2: "אנו שמחים להביא למסכי הטלוויזיה בביתם של חובבי הספורט את נבחרת ישראל הצעירה שהעפילה בפעם הראשונה בתולדותיה ליורו. השידורים הישירים של אירועי הספורט הגדולים בארץ ובעולם הם החוויה הגדולה ביותר לצופה , וכמו שהענקנו להם בשנה שעברה את שידורי המונדיאל אנחנו נמשיך להעניק להם את האירועים הגדולים בצורה המקצועית ביותר".

גם משחק הכדורסל המסקרן בין מכבי ת"א להפועל ירושלים ביום חמישי הקרוב ישודר בערוץ 54. בתשלום, נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully