וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קנבארו בדרך לנאפולי?

27.3.2007 / 0:27

בלם נבחרת איטליה רוצה לסיים את הקריירה במקום בו החל אותה. סאביולה דווקא רוצה להישאר בברצלונה, אבל אולי יגיע ליובנטוס

בלם ריאל מדריד, פאביו קנבארו, עורר גל שמועות על מעבר אפשרי שלו לנאפולי בעונה הבאה.

השחקן הנאפוליטני הביע בעבר רצון לסיים את הקריירה במועדון, וכעת המעבר שלו למקום בו החל את הקריירה נראה ריאלי מאוד.

קפטן נבחרת איטליה נפגש לאחרונה עם מנהל נאפולי, פיירפאולו מרינו, ולאחר מכן אמר לתקשורת האיטלקית: "יש לי חוזה ארוך עם ריאל מדריד, אבל אני מדבר הרבה עם מרינו. הוא יודע מה אני רוצה".

מרינו הוא מעריץ נלהב של הזוכה בתואר שחקן השנה בעולם, ורוצה לראות אותו בהגנה הנאפוליטנית יחד עם אחיו פאולו קנבארו המשחק בקבוצה. עם זאת, למועדון הדרומי ברור שרק העפלה לסרייה A תוכל להפוך את ההעברה לאפשרית. כרגע נאפולי נמצאת במקום השלישי בליגה השניה, 6 נקודות מאחורי יובנטוס המובילה.

קנאברו החל את הקריירה בנוער של נאפולי, משם עבר לפארמה ולאחר 7 שנים ליובנטוס, ב-2004. לאחר שיובה ירדה לליגה השנייה הוא עבר עם המאמן פאביו קאפלו לברנביאו, שם עוברת עליו עונה קשה למרות ההצלחה הגדולה עם הנבחרת האיטלקית.

תשאירו את הגבול עם איטליה פתוח

ולא רק קנבארו עשוי לתרגל את האיטלקית שלו בקיץ. חאבייר סאביולה, על פי דיווחים בארץ המגף, מתקרב לחתימה ביובנטוס. לארגנטיני נשארו רק עוד 3 חודשים בחוזה בברצלונה, והמועדון הקטלוני עדיין לא העביר לו הצעה לחידוש.

"מתוך כבוד לברצלונה, לה אני עדיין שייך, אני לא רוצה לדבר על מועדונים אחרים כרגע. אני לא יודע אם אשאר בקאמפ נואו, אבל אני מוכן לשקול כל הצעה וכמה קבוצות גדולות כבר הביעו עניין", אמר סאביולה.

סאביולה ראה את רוב העונה מהספסל של פרנק רייקארד, שכבר אמר בעבר שהוא לא רוצה אותו בקבוצה. במשחקים בהם כן שותף דווקא גילה יכולת טובה, והבקיע חמישה שערים ב-16 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully