וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הכבוד תמצא זרוק בזבל

לי בוץ

26.3.2007 / 22:28

תמונת ההוקרה של מוטי אורנשטיין נמצאה מושלכת אחר כבוד בפח האשפה בוולפסון. הפועל ת"א ערכה אימון בסגל חסר, הבדיקה של ניירה נדחתה

הפועל תל אביב ערכה הערב אימון נוסף לקראת משחק הליגה מול מכבי פ"ת ביום שבת בבלומפילד (17:15). האימון היום נערך בסגל חסר, ללא ששת שחקני הקבוצה המתכוננים עם נבחרת ישראל למשחק מול אסטוניה ביום רביעי. רק ביום חמישי יהנה המאמן ניר לוין מסגל שחקנים מלא, כששביט אלימלך, ואליד באדיר, סלים טועמה, דני בונדר, יגאל אנטבי ואליניב ברדה יחזרו משליחותם בנבחרת.

אוהדי הקבוצה, שהגיעו לצפות באימון, הופתעו לגלות תמונת הוקרה של מוטי אורנשטיין, אחד מבעלי הפועל ת"א בעונות שעברו, זרוקה בפח הזבל בסמוך למתחם האימונים וולפסון. אורנשטיין, שהיה אחראי בעיקר על מחלקות הנוער והפרוייקטים השונים לילדים שהקים המועדון בשנים החולפות, קיבל את התמונה, בה הוא מצולם עם מספר ילדים מפרוייקטים שונים, כהוקרה על תפקידו החשוב.

האוהדים היו משועשעים משהו מהדבר, שכן אורנשטיין זוהה תמיד עם היריבה העירונית השנואה, מכבי ת"א. "הוא מכביסט ויפה שבהפועל החליטו להתנהג אליו בהתאם", אמר אחד האוהדים לוואלה! ספורט. "זה נחמד שבזמן שהבן שלו דואג לשבח את איתן טייב, דואגים בהפועל לזרוק דברים שיזכירו שהוא היה חלק מאיתנו".

אגב, בנו של מוטי, מאיר אורנשטיין, התפטר מניהול מחלקת הנוער של המועדון לפני כשבועיים, עם או בלי קשר לעובדה ששמו נקשר לפרסומים לפיהם איתן טייב, שחקן הפועל בית שאן לשעבר אשר זכור בעיקר בעקבות "משחק השרוכים" בעונת 1997/8, מקבל משכורת מהפועל ת"א כמו גם תעודות תודה והוקרה על פעילותו כמחנך ופעיל באחד מבתי הספר לכדורגל של המועדון.

בדיקתו של חלוץ הקבוצה, מנואל ניירה, נדחתה. הבדיקה, שלפיה ניתן יהיה לדעת מהו קצב ההחלמה של ניירה משני השברים בקרסול מהם הוא סובל מאז המשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי, אמורה להתקיים במהלך השבוע. בכל מקרה, בסביבתו של ניירה מיהרו להדגיש כי לתוצאות הבדיקה לא יהיה קשר לעתידו של החלוץ בקבוצה, שכן הצ'יליאני מחזיק בחוזה לעונה נוספת במועדון אותו הוא מתכוון לממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully