וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם 0:1 קטן יוציא אותי שמח"

לי בוץ

26.3.2007 / 19:30

דודו אוואט יודע שאסטוניה היא לא מאריות הכדורגל האירופאי, אבל רק רוצה 3 נקודות. קשטן התקשר ליניב קטן ואיחל לו החלמה מהירה

נבחרת ישראל ערכה הערב (שני) אימון לקראת המשחק ביום רביעי, מול אסטוניה באצטדיון ר"ג. אריק בנאדו פתח את האימון בצורה רגילה והוא צפוי להיות כשיר. עם זאת, לא נראה שקשטן מתכנן לשלב את בלם בית"ר ירושלים בהרכב, זאת לאור חזרתו של עידן טל, שנעדר מול אנגליה בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

טל ורוברטו קולאוטי תורגלו היום בהרכב הראשון על חשבונם של בנאדו ופיני בלילי. כשעל פי האימון היום נראה כי טוטו תמוז ועמית בן שושן ימשיכו בהרכב. חוליית ההגנה שהצטיינה מול אנגליה ושכללה את טל בן חיים, שמעון גרשון, יואב זיו ויובל שפונגין, צפויה להמשיך ולקבל את הקרדיט גם מול האסטונים. גם וואליד באדיר ויוסי בניון ימשיכו לשמור על מקומם בהרכב.

אחרי האימון ייצאו השחקנים למלון שרתון מוריה בת"א, יאכלו ארוחת ערב וינוחו לפני האימון מחר. האימון המסכם ייערך בדלתיים סגורות ולאחריו יקיים קשטן מסיבת עיתונאים.

קשטן אגב, התקשר ליניב קטן לשאול לשלומו ולאחל לו החלמה מהירה. המאמן הלאומי עשה זאת בעיקר כדי להראות שבמחנה הנבחרת לא נוטרים לו טינה ולא חושדים בו בביום פציעה.

אוואט" חוץ מעל ניצחון, אין על מה לדבר"

אחרי האימון אמר שוער הנבחרת, דודו אואט: "ההיסטריה מול אנגליה הייתה גדולה. הגיעו המון אוהדים ותקשורת וזו הייתה חגיגה גדולה לנו ולמדינה. עשינו משחק טוב מאוד ויצאתי מאושר ביום שבת. עכשיו אנחנו מרוכזים רק ביום רביעי. המשחק מול אסטוניה חשוב ואנחנו יודעים שחוץ מעל ניצחון אין לנו על מה לדבר".

אוואט יודע שאסטוניה לא נבחרת גדולה, אבל זוכר את הבעיות שהערימה את ישראל במשחק הראשון. "אנחנו צריכים להשלים את המשימה ביום רביעי ואם נשיג השבוע 4 נקודות אחזור לספרד שמח", אמר השוער, "נדע לעשות את הסוויץ' בין החגיגה מול אנגליה למשחק מול אסטוניה ונלמד אותם בצורה הכי טובה שיש כדי להגיע מוכנים למשחק. אסטוניה נבחרת טובה. הם אמנם לא בדרג הראשון באירופה אבל הם הקשו עלינו מאוד במשחק הראשון. גם 0:1 קטן יוציא אותי שמח. בקמפיין הקודם היה מקרה נדיר שלא עלינו בגלל הפרש שערים, אבל אנחנו לא חושבים על זה כרגע".


21 אלף מנויים למשחקי הנבחרת נמכרו עוד לפני המשחק. המספר הזה, בנוסף להזמנות ולכרטיסים אחרים הותיר כרגע כ-7,000 כרטיסים למשחק. הקופות ייפתחו מחר (שלישי) וביום המשחק בין השעות 9:00 בבוקר ל-19:00 בערב. מי שירצה לשבת ביציע המערבי ייאלץ להיפרד מ-120 שקלים. כרטיס ליציע המזרחי יעלה 80 שקלים, או 40 שקלים לנוער ולחיילים.

השערים ייפתחו בשעה 4 וגם הפעם ביקשו בהתאחדות מהאוהדים להקדים את הגעתם מאחר ובגלל חופשת הפסח והסידורים לחג, צפויים עומסים באזור האצטדיון והקניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully