וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטונים רוצים רק רשת

לי בוץ

26.3.2007 / 19:56

אסטוניה, אחת מ-3 נבחרות באירופה שעוד לא כבשו בקמפיין מוקדמות היורו קיימה אימון ראשון בישראל. המטרה: סופסוף להבקיע

נבחרת אסטוניה נחתה לפנות בוקר (שני) בישראל לקראת המפגש מול הנבחרת של דרור קשטן ביום רביעי באצטדיון ר"ג.

האסטונים, שחסרים 5 משחקניהם בגלל פציעות והרחקות, ערכו הערב את האימון הראשון במתחם הצמוד לאצטדיון הלאומי. מחר הם יערכו את האימון המסכם באצטדיון עצמו, בשעת המשחק.

אסטוניה היא אחת מ-3 נבחרות בלבד ברחבי היבשת שטרם כבשו בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. מאמן הנבחרת, ההולנדי ייל חוס והשוער והסמל, מארט פום, התייחסו בעיקר לבעיות בחלק הקדמי.

חוס אמר היום: "אנחנו צריכים לשחק בצורה מאורגנת ואז אני בטוח שיהיה לנו הזדמניויות לכבוש. למרות המצב בו אנחנו נמצאים כעת, היינו ראויים ליותר, במיוחד במשחקים מול מקדוניה וישראל בבית. רק אחרי המשחק אוכל לדעת איזו תוצאה תרצה אותי. חסרים לנו הרבה שחקנים וההרכב שלנו יהיה צעיר מאוד, אבל זה לא תירוץ. נהיה חייבים להגיע מוכנים למשחק".

פום, שמשחק כבר למעלה מעשור באנגליה ומשמש כשוער השלישי של ארסנל, אמר: "השחקנים הישראלים מאוד טכניים ומהירים. רובם משחקים ברמות הגבוהות באירופה וגם הקבוצות הישראליות מצליחות במפעלים האירופאיים. הולך להיות משחק קשה ואנחנו חייבים להגיע מוכנים. עדיין לא הבקענו שער וגם אין לנו נקודות, כך שזה יהיה פנטסטי אם נגיע למצבים ונכבוש. עם זאת נצטרך להיות מוכנים למתקפות הנגד. אנחנו רוצים לנצח, אבל בשביל זה צריך להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully