וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים החליט: משביתים את הליגה

שגיא ניר

26.3.2007 / 17:07

שחקני ליגת העל החליטו להכריז על סכסוך עבודה אם לא ייחתם הסכם חוק רוסי לשלוש שנים, הליגה תושבת מהסיבוב השלישי

מנהלת הליגה הודיעה בשבוע שעבר על החלטתה להאריך חד צדדית את תוקפו של החוק הרוסי בעונה נוספת, אך בארגון השחקנים לא מתכוונים לוותר.

למרות שמנהלת הליגה קיבלה למעשה את הצעתם, נפגשו היום שחקני הכדורסל במשרדי ההסתדרות בה קיבלו את המלצת יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון להודיע על סכסוך עבודה אם לא ייחתם הסכם בין המנהלת לארגון, על המשך החוק הרוסי לשלוש שנים לפחות. בתכנית: הכרזה על סכסוך עבודה כבר מחר, והשבתת הליגה החל מפתיחת משחקי הסיבוב השלישי, ב-16 באפריל.

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, אמר לוואלה! ספורט: "הרעיון של השבתה הוא ברירת מחדל, אבל אנחנו חושבים על עתידו של השחקן הישראלי. בשבע השנים האחרונות הגענו להסכמים בנושא מכסת הזרים, וחבל שהפעם המנהלת לא נוהגת כך".

במנהלת הליגה הגיבו ואמרו: ''מי שמפר הסכמים מטופל ע''י המוסדות השיפוטיים המתאימים. פעולות ארגון השחקנים נעשות בכדי למשוך "תשומת לב תקשורתית. לא ברורה טענתו של ארגון השחקנים ואין אלא לתהות האם פעולות ארגון השחקנים לא נעשו על מנת לזכות ביחס התקשורת ולפגוע בערכי הספורט ע''י הפרעות ושביתות. מדובר בנסיון של ארגון השחקנים לזכות בתגמולים כספיים בסכומים של מאות אלפי שקלים באמצעות ראשי הקבוצות ומנהלת הליגה לצרכים אישיים ופנימיים".

על הדברים הללו אמר אלון: "אם הבעיה של המנהלת היא התקצוב של הארגון ב-60 אלף שקלים, אני מוותר להם על הסכום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully