וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מנסה להכשיר את שטרית

לי בוץ

26.3.2007 / 13:27

בקבוצה מעבירים הילוך לקראת המפגש מול מכבי חיפה, ומקווים שהמגן השמאלי יהיה כשיר ליום ראשון. הצהובים עוקבים גם אחרי קטן

מכבי ת"א מגבירה את קצב ההכנות למשחק הליגה מול מכבי חיפה ביום ראשון בבלומפילד. בעוד יתר קבוצות הצמרת ממתינות לשחקני הנבחרת על מנת לערוך אימונים בסגל מלא לקראת משחקי סוף השבוע, נהנים הצהובים מהעובדה כי יובל שפונגין הוא הנציג היחיד של הקבוצה שעסוק כרגע בהכנות לאסטוניה.

מצבו של אורי שטרית הפצוע משתפר ובצוות המקצועי משדרים אופטימיים לגבי האפשרות שהוא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון. שטרית, שסובל ממתיחה בשריר הירך בעקבותיה נעדר ממשחק הידידות של הנבחרת הצעירה מול רוסיה, עבר גם הבוקר (שני) טיפולים פיזיותרפיים אשר בסיומם יצא אל כר הדשא לריצה קלה ולאימון אישי תחת הדרכתו של מאמן הכושר איציק בן מלך.

לעומתו, הפצוע השני של הקבוצה, שירן ייני, שסובל מכאבים בגב בעקבות מכה יבשה שקיבל, לא התאמן כלל והגיע למתחם האימונים בקרית שלום על מנת לעבור טיפולים בלבד.

הצהובים עוקבים בעניין גם אחר מצבו הבריאותי של קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, שעדיין לא ברור אם יהיה כשיר למפגש בבלומפילד. "קטן שחקן חשוב למכבי חיפה", אמר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט, "קשה לדעת אם הוא ישחק או לא, כי הוא יודע שאם הוא ישחק מולנו הוא לא יראה את הנבחרת עוד הרבה זמן. בכל מקרה חיפה קבוצה טובה גם בלעדיו והחסרון שלו לא יהפוך את המשחק לקל יותר עבורנו".

במכבי קיוו שהפגרה לא תפגע במומנטום הטוב אליו נכנס החלוץ הסרבי של הקבוצה, מיליאן מרדקוביץ', שכבש בשני משחקי הליגה האחרונים, ועל פי האימונים ביומיים האחרונים נראה כי לאלי כהן אין סיבה לדאגה. מרדקוביץ' שמר על כושרו הטוב, נראה חד באימונים והבוקר הוא בלט לעומת חבריו לקבוצה ואף כבש מספר שערים נאים במשחקון פנימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully