וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "קאפלו גמר עם ריאל"

26.3.2007 / 12:22

עוד ממאמן חטאפה, שאולי יגיע לברנבאו בקיץ: "קאפלו רק רוצה לנצח, לא משנה איך, וכך אי אפשר להצליח עם ריאל מדריד". פלאסיו סיכם בברצלונה

פאביו קאפלו הוא גבר מת מהלך. מרגע שריאל מדריד אישרה כי הוא כנראה לא ימשיך בקבוצה, ועל הדרך לא הכחישה שברנד שוסטר סיכם בברנבאו לעונה הבאה, אופנת ניגוח המאמן האיטלקי לא מפסיקה. שוסטר עצמו לא היסס לומר הבוקר (שני) לתקשורת הגרמנית כי "זה יותר מבטוח שקאפלו לא ימשיך בעונה הבאה בריאל מדריד".

שוסטר, שרמז כי הוא בונה על הבאת קאקה לברנבאו, הוסיף: "קאפלו רק רוצה לנצח, לא משנה איך, ועם פילוסופיה כזאת אי אפשר להצליח עם ריאל מדריד. לא דיברתי עם אף אחד בריאל, אני רק יודע שאני ברשימת המועמדים לעונה הבאה".

דבריו של שוסטר, מצטרפים למתקפה של אריגו סאקי ב'אס' לפני יומיים על מאמן ריאל. סאקי, כזכור, היה בעבר מנהלה הטכני של ריאל. "קאפלו מבסס את עצמו על ניצול טעויות של אחרים בלבד", אמר סאקי. "הוא טקטיקן גדול, אבל אנשים לא אוהבים אותו כי הכדורגל שלו לא כולל שירה והרמוניה. מאוד קשה לראות אותו ממשיך בריאל מדריד. הוא לא המאמן האידיאלי לריאל".

אחד השמות החמים, בנוסף למאמן, עליו נאבקת ריאל הוא דניאל אלבס מסביליה, שאישר כבר את הפנייה. היום (שני) נודע כי יש על אלבס תג מחיר של 40 מיליון יורו. נשיא סביליה, חוסה מאריה דל נידו, הסביר: "אם רונאלדו שווה 50 מיליון יורו, אלבס לא שווה 40 מיליון?".

פלאסיו סיכם בברצלונה

גם ברצלונה רוצה להתחדש בעונה הבאה. ובורסת השמות סביב אלופת ספרד מתחילה לקבל צורה. לפי ה'אס', רודריגו פלאסיו, חלוץ בוקה ג'וניורס, על סף סיכום בברסה, ויש איתו כבר טיוטת חוזה. ה'אס' טוען כי פלאסיו יעבור לברסה בקיץ, אחרי שישלים את חובותיו לבוקה, שרוצה להחזיר לעצמה את האליפות המקומית ולזכות בליברטדורס. צ'יקי בגיריסטיין, המנכ"ל הספורטיבי של ברסה, לא הכחיש את הידיעה כי סיכם עם פאלסיו בשבוע שעבר.

אבל כאן זה לא נגמר, כי ברסה רוצה לרענן את הסגל שלה עם חלוץ נוסף. לפי כלי תקשורת באיטליה, ברסה רוצה גם את ואלרי בוזינוב, חלוץ יובה, ומוכנה לכלול בעיסקה עבורו את טיגאו מוטה. לפי אותו דיווח, ברסה כבר החלה בשיחות עם פיורנטינה, שהשאילה את החלוץ ליובנטוס. פיורנטינה רוצה לעשות כסף על העיסקה, מפיצה כל הזמן שמועות על החלוץ הבולגרי, ומוסיפה כי גם באיירן מינכן נאבקת על בוז'ינוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully