וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולם שולם לעולם

26.3.2007 / 18:53

סטיב מקלארן מכחיש שהיחסים בינו לבין ווין רוני התפוצצו לאחר המריבה בעקבות התיקו בישראל. "השמועות האלה הן ערימה של זבל"

מנג'ר נבחרת אנגליה, סטיב מקלארן, הכחיש היום (שני) את השמועות על מריבה שפרצה בחדר ההלבשה בינו לבין ווין רוני לאחר המשחק בישראל.

מקלארן אמר על היחסים בינו לבין החלוץ, שלכאורה עלו על שרטון: "השמועות האלה הן ערימה גדולה של זבל. מה שקורה בחדר ההלבשה, נשאר שם. אני ו-ווין מסתדרים מצוין".

הכל החל לאחר שמקלארן, לכאורה, התפרץ לעבר רוני. "אתה לא משחק טוב מאז 2004", אמר המאמן האנגלי לשחקנו אחרי התיקו (0:0) מול נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2008. בתגובה, מפרסם ה"סאן" הבריטי, השליך חלוץ מנצ'סטר יונייטד את נעליו על הקיר שממול והשניים פרצו בויכוח קולני בחדר ההלבשה של איצטדיון רמת גן. אגב, דבריו של מקלארן אינם מופרכים שכן הפעם האחרונה שרוני הרשית במשחק רשמי עבור המלכה, היתה ביורו 2004.

סטיב מקלארן לא פופולרי באנגליה וזה לא סוד, אבל אחרי תגובתו של רוני, נראה שגם מעמדו הפנימי בנבחרת הולך ומתערער. עוזר המאמן טרי ונבלס, שתמך במקלארן לאורך דרכם המשותפת, התרחק ממנו לאחרונה ובחדרי חדרים הוא חושף את תסכולו מכך שהמאמן אינו שועה לעצותיו, וכי הוא מתחרט על תמיכתו הפומבית בו. השניים מעולם לא היו חברים קרובים, אך יחסי העבודה ביניהם היו תקינים ו-ונבלס שהצטרף לנבחרת בעיקר כדי לתת מנסיונו הרב, מוצא עצמו לאחרונה מתרחק יותר ויותר מהמאמן הלאומי.

במשחק מול ישראל עמדו השניים בתחום המותר למאמנים ולאחר 25 דקות מקלארן החליט שהספיק לו, והתיישב על הספסל. ונבלס לא ויתר, נשאר עומד עוד כ-10 דקות תוך שהוא מנסה להשפיע על השחקנים, אך ללא הועיל.

כל הדברים הקטנים הללו ממחישים את מצבה הקשה של אנגליה. אלופת העולם לשעבר ואחת הנבחרות הפופולריות בעולם חוששת שיורו 2008 הולך ונשמט לה מהידיים, והיא תולה את האשמה רק במאמנה הלאומי. ומה מקלארן חושב על כל המצב? בראיון ל-BBC אמר המאמן האנגלי: "אני בטוח במאה אחוזים שהשחקנים עדיין משחקים עבורי והם מתאמצים מאוד, תסכולם נובע מכך שאיננו מנצחים".

ההתאחדות האנגלית, שהחתימה את מקלארן על חוזה עד 2010, עשויה לנכות ממשכורותו 2.5 מיליון ליש"ט במידה שאנגליה לא תעפיל ליורו. ההתאחדות גם מודאגת שאם אנגליה לא תעפיל, איצטדיון וומבלי, ששופץ בעלות של 800 מיליון ליש"ט, לא יתמלא במשחקיה העתידיים של הנבחרת המשמימה שמציג המאמן הלאומי, ובאנגליה כבר עלו קריאות להחתים תחתיו את מנג'ר בולטון סם אלרדייס.

"השחקנים צריכים לקחת אחריות על הצורה בה הם נראים"

אבל, ישנם גם קולות אחרים ברחבי הממלכה. גרהאם טיילור, מאמן אנגליה לשעבר, לא תולה את האשמה רק במאמן הלאומי, אלא סבור שלשחקנים יש חלק נכבד באופן שבו נראית נבחרת שלושת האריות. "הבטיחו לנו תצוגה מלאה, תשוקה ועוצמה, אבל לא היה דבר מזה מול ישראל", אמר טיילור והוסיף, "המנג'ר תמיד נושא באחריות לתוצאות, אבל גם השחקנים צריכים לקום ולקחת אחריות על הצורה בה הם נראים ואם שחקן צריך סוג מסויים של מנג'ר כדי לשחק עם תשוקה, אז משהו באותו שחקן פגום".

אות לתסכול האופף את הנבחרת האנגלית אפשר למצוא גם בדבריו של הקפטן ג'ון טרי: "הרגשנו כאילו הפסדנו כשירדנו לחדר ההלבשה בסיום המשחק". טרי סירב להתייחס לתקרית עם רוני, אבל חשף: "היה בחדר ההלבשה בעיקר שקט משותף שנבע מתסכול על כך שלא השגנו את שלוש הנקודות. אנחנו מאוכזבים".

"עלינו להיות מציאותיים", אמר חברו של טרי בצ'לסי, פרנק למפארד, "עלינו לנצח במשחקים הבאים תוך תצוגה משכנעת", ופיל נוויל סיכם את מצבה של הנבחרת, אשר כבשה רק שער אחד בארבעת משחקיה האחרונים: "עלינו להיות יותר יצירתיים כדי לנצח נבחרות שמשחקות סגור". ביום רביעי, תהיה לנבחרת האנגלית הזדמנות להחזיר לעצמה את הביטחון העצמי מול נבחרתה הקיקיונית של אנדורה.

ובנושא אחר: קופל חתם ברדינג

מאמן רדינג, סטיב קופל, האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות. קופל, שהגיע לרדינג באוקטובר 2003, הצעיד את הרויאלס לראשונה בתולדותיהם לפרמיירליג ונהנה מעונה סולידית. 8 מחזורים לסיום העונה מדורגת הקבוצה במקום ה-8, בעמדה סבירה להעפלה לאירופה בעונה הבאה.

פרסום ראשון: 26.3.07 12:34
עדכון אחרון: 26.3.07 18:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully