וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן גישש אצל מארין

רומן רוזנבלט

26.3.2007 / 11:38

על-פי אתר לימסול, בדק המאמן את אופציית בלם האקסית, אך כשזה האריך חוזה בנתניה העניין נפל. בוטלה פגישה בין אוהדי נתניה לאשדוד

אלי גוטמן, שעבר לפני כחודשיים לאמן שוב בקפריסין בקבוצת א.א.ל. לימאסול, כבר מתחיל להתכונן לעונה הבאה באי השכן. לאחר שהבטיח כמעט סופית את השארותה של הקבוצה בליגה הבכירה, כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה (פער של 8 נקודות מהקו האדום), התפנה גוטמן להיערך לעונה הבאה, כיאה למאמן יסודי כמוהו.

האתר הלא רשמי של הקבוצה מפרסם כי גוטמן החל להכין רשימות לגבי שחקני חיזוק שירצה להביא לא.א.ל לימסול בעונה הבאה, כשאר יתכן וחלק מהם יגיעו מהליגה הישראלית. הכתבה מתייחסת גם לשחקנים אותם ירצה גוטמן להשאיר בקבוצה מתוך הסגל הקיים. החלק המעניין ביותר מהידיעה נוגע לכך שגוטמן כבר ניסה לגשש אצל שחקן בליגה הישראלית. האתר מפרסם כי גוטמן בדק את האפשרות להביא ללימסול את "הבלם הזר עליו המליץ ואותו הביא למכבי נתניה כשאר אימן שם", כאשר הכוונה היא לבלם לואיס מרין (הבלם הזר היחידי בנתניה).

על פי הידיעה השחקן הפך ללא רלוונטי ברגע שלגוטמן נודע כי מרין האריך את חוזהו בנתניה לאחר שזו מימשה את האופציה עליו. כעת יהיה מעניין לעקוב האם ינסה גוטמן להביא עוד שחקנים מקבוצתו לשעבר או שמא נראה ישראלי אחר מצטרף ללימסול.

בוטלה הפגישה בין אוהדי נתניה לאוהדי אשדוד

מכבי נתניה המשיכה להתאמן גם היום (שני) לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד. אם ינצחו חניכיו של ראובן עטר בשבת הם יפתחו פער של 7 נקודות מהיריבה מעיר הנמל, אך בינתיים רוב העיסוק לקראת המשחק נוגע במתח בין מחנות האוהדים של שני הצדדים.
באימון עצמו נטלו חלק כל שחקני הקבוצה למעט אבי סטרול, שערך אימון ריצה בשולי המגרש. ישראל זביטי נפצע לקראת סיום האימון, אך התאושש וחזר לחבריו. האימון נערך במצב רוח מרומם, כשעטר עובד עם שחקניו בעיקר על הסיומת ליד השער, מה שעמד לרועץ לא פעם לשחקני הקבוצה במהלך העונה.

מפגש בין נציגי האוהדים שהיה מתוכנן להתקיים היום ביוזמת הנהלת מכבי נתניה בוטל לבסוף. באתר הרשמי של מכבי נתניה מופיע הסבר לפיו נציגי אוהדי אשדוד ביטלו את השתתפותם בעקבות התערבות המשטרה, שהמליצה להם לא להגיע למפגש.

במכבי נתניה הצרו על כך שלא נתקיימה פגישה וחזרו שוב על הקריאה לשני מחנות האוהדים להיפגש והדגישו בפני אוהדי נתניה להתנהג באופן ספורטיבי ולהימנע ממעשים שיסלימו את היחסים עם אוהדי אשדוד.

בעקבות ביטול המפגש, עשויה ההיערכות המשטרתית להיות גבוהה יותר לקראת המשחק כדי למנוע את המשך העימותים בין הצדדים מהמפגשים הקודמים. באתר האוהדים של נתניה הופיעו הודעות פיוס ובפורום האוהדים עלתה קריאה שלא לנהוג באלימות.

מכבי נתניה הודיעה רשמית כי בשל דרישת משטרת נתניה, יאכלסו אוהדי מ.ס אשדוד את שער 4 במשחק בשבת. אוהדי מכבי נתניה ימוקמו גם בשער 5, וכי הנהלת המועדון לא תחלק כרטיסים בחינם לילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully