וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס לא נותנים כבוד לפיל ג'קסון

26.3.2007 / 11:27

השחקנים מזלזלים באיש הזן, וגם: ריי אלן לא ישוב העונה, ארינס שוב עושה שטויות ודון נלסון מבסוט מההגנה שעצרה את קובי על 43

ריי אלן, הגארד של סיאטל סופרסוניקס, לא ישוב עוד למגרשים העונה. אלן שקל בימים האחרונים לעבור ניתוח לאחר שסבל משברים בעצם הקרסול, והחליט לבצע את הניתוח עכשיו, כשהעונה של הסוניקס גמורה ממילא.

"בהחלטה משותפת עם ריי והקבוצה נקבע שעדיף לא לחכות", מסר מנכ"ל הקבוצה, ריק סאנד. "ריי שיחק לכל אורך העונה עם פציעות וכאבים, והגענו למסקנה שעכשיו הזמן המתאים לעבור את הניתוח". אלן נפצע לא מעט לאורך הקריירה במילווקי ובסיאטל. הוא נטל חלק ב-55 משחקים העונה, לאחר שתי עונות בריאות יחסית (78 משחקים בכל אחת). ב-2003/04 החמיץ 26 משחקים.

לברון מתחבר למגזר העסקי

חבר חדש ללברון ג'יימס: איל ההון והפילנטרופ וורן באפט. באפט, שרכש את ישקר (החברה שמתפעלת את עירוני נהריה) לפני כשנה בסכום שיא במגזר העסקי בישראל, נכח באולם בקליבלנד, במשחק בו הפסידו הקאבלירס לדנבר 105:93, כשהוא לובש חולצה עליה כתוב "וויטנס" (עד). ג'יימס ובאפט נפגשו לפני כחודש באומהה, נברסקה, עיר מגוריו של המיליארדר, לארוחת צהריים.

"הוא רצה קצת טיפים על כסף ואני הסכמתי בתנאי שיספר לי קצת על איך לשחק כדורסל", התלוצץ באפט, שהונו מוערך על 52 מיליארד דולר.

חלאס, ארינס

גילברט ארינס לא נח לרגע. הגארד של וושינגטון ננזף על ידי הנהלת הליגה, לאחר שהתערב עם אוהדי פורטלנד. סיפור שהיה כך היה:

ארינס הבטיח לפני המשחק של הבלייזרס בוושינגטון לפני כחודש כי יקלע נגדם 50 נקודות, בשל הרצון לנקום בנייט מקמילן, מאמן הבלייזרס שהיה עוזר מאמן נבחרת ארה"ב, ממנה נופה השחקן בקיץ האחרון.

כשהגיעה וושינגטון לפורטלנד, בכל נגיעה בכדור קרא הקהל בגנותו. הבלייזרס ניצחו 98:100, ולאחר המשחק התוודה ארינס בבלוג שלו כי הפסיד בהתערבות: "אני חייב למישהו 10 דולר, כי התערבתי אתו שאם הכדור האחרון יגיע אליי, אקלע את זריקת הניצחון". זה לא קרה (הוא החטיא בצורה נוראית), וארינס אמר כי שמר את כתובות הדוא"ל של שני אוהדים עימם התערב. הוא סיים עם 19 נקודות בלבד בעוד אחד מהערבים החלשים שלו.

ב-NBA לא ראו את העניין בעין יפה. "הסברנו לו את הנושא והוא הבטיח שלא יחזור על הטעות הזו".

"אני לא מאוכזב"

בפעם הראשונה מזה חמישה משחקים, קובי בריאנט לא קלע 50 נקודות או יותר. בריאנט צלף 17 נקודות בתשע הדקות הראשונות במשחק הניצחון 113:115 על גולדן סטייט, אבל לאחר מכן נרגע ו"הסתפק" בעוד 26 וב-43 בסך הכללי שלו במשחק.

"לא. אני לא מאוכזב. בשבילי ווילט צ'מברליין תמיד היה סוג של משחק וידאו אנושי, ואני לא כועס על כך שלא שברתי את השיא שלו. בשבילי רק העובדה שאני מוזכר באותה נשימה איתו מספקת", אמר בריאנט. צ'מברליין קלע 50 נקודות או יותר בשבעה משחקים רצופים בעונת 1960/61.

דון נלסון, מאמן גולדן סטייט, התייחס לעניין בשעשוע ועם הרבה הומור: "החזקנו אותו על 43 נקודות, אני נשבע. הייתה לנו הגנה טובה והצלחנו למנוע ממנו את הכדור. אני עדיין מתקשה לעכל מה שקובי עשה עד עכשיו".

פיל ג'קסון, לעומת זאת, הרבה פחות משועשע מהיחס שחלק מהשחקנים מגלים כלפיו. על פי "לוס אנג'לס דיילי ניוז" טרנד מדאיג של חוסר כבוד כלפי המאמן המעוטר מתפתח בלהלה-לנד. הפורוורד בריאן קוק, שמאוכזב ממיעוט הדקות שהוא מקבל, השליך את הטרנינג שלו על איש הזן כשעלה לשחק מול דטרויט. סמוש פארקר, שהורד לספסל במשחק אחר, קילל את המאמן בדרך לספסל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully