וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראטיץ' יחמיץ את ירושלים

הפורוורד הסרבי נפצע במשחק הניצחון על מכבי ת"א וייעדר כשבועים. בעירוני נהריה מרוצים מיכולתו הגבוהה של הגארד החדש סאשה אוקוקוליץ'

על חגיגות הניצחון של גליל עליון על מכבי תל אביב (89:90) העיבה פציעתו של הפורוורד הסרבי, סשה בראטיץ', שנפצע בפתיחת המשחק אחרי שחדר לסל, דרך על רגלו של ניקולה וויצ'יץ' ונטש את הפרקט.

בראטיץ' סובל מנקע בקרסול, והוא צפוי להיעדר פרק זמן של כשבועיים, וכל הנראה יחמיץ את משחקה של הגליל במלחה מול הפועל ירושלים בשבוע הבא.

מרכוס האטן, שהחמיץ את משחק הפסד של אליצור אשקלון בנהריה (85:68) בגלל פציעה בקרסול במשחק מול גבעת שמואל בשבוע שעבר, יעבור היום בדיקה והוא צפוי לחזור לקראת משחק הליגה הבא, מול עירוני רמת גן.

נהריה מרוצה מאוקוקוליץ'

נראה כי עירוני נהריה מצאה סוף סוף את הפיתרון לתחלופה המתמדת בעמדת הפוינט גארד. סאשה אוקוקוליץ', הגארד הסרבי שחתם לפני כשבוע עד תום העונה בעין שרה, הותיר אמש (ראשון) רושם מצוין על ראשי הקבוצה, לאחר היכולת הגבוהה שגילה בניצחון 68:85 על אליצור אשקלון. "אני מקווה שאיתו נצא לדרך חדשה", אמר המנג'ר המקצועי של הקבוצה מיקי ברקוביץ' אחרי תצוגת השחקן מול אשקלון.

אוקוקוליץ' (30, 1.84 מ') שקלע באותו משחק 18 נקודות, מסר 6 אסיסטים ווקינח ב-3 חטיפות, הוא הגארד החמישי העונה שמרכז את עירוני נהריה. קדמו לו בעין שרה ג'רוד הנדרסון, ג'ון גילכריסט, שון קולסון ומייקל ג'ונסון. תחלופת הזרים בעמדה זו היא הסיבה המרכזית ליכולתה החלשה של נהריה והסגולים מקווים שהגארד הסרבי, הזר ה-63 שחתם העונה בליגת העל, יקנה יציבות לקבוצה של אריאל בית הלחמי. נהריה היא לא הקבוצה היחידה שחיזרה אוקוקוליץ' וגם הפועל גליל עליון הציעה לו בעבר חוזה לשנה וחצי הקרובות.

שחקן נוסף שהציג אמש יכולת טובה ומועמד להישאר עד סוף העונה בקבוצה הוא הפורוורד האמריקאי ריאן בואן (32, 2.06 מ'), שתרם מול אשקלון 12 נקודות ו-6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully