וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין רוצה לעצור את המפולת

25.3.2007 / 22:27

שחקן מכבי ת"א אומר אחרי ההפסד לגליל עליון (90:89): "נקווה שזה לא יהיה כדור שלג". ספאחיה איים לקנוס את השחקנים בעשרת אלפים דולר

זה היה אמור לקרות מתישהו, וזה קרה הערב (ראשון). מכבי ת"א ספגה את ההפסד הראשון שלה, 90:89, להפועל גליל עליון, וחניכיו של ספאחיה נראים לחוצים ולא שקטים לקראת המשחקים החשובים מול הפועל ירושלים וצסק"א מוסקבה.

המאמן המנצח, עודד קטש, חייך חיוך גדול בסיום. "גם בשנה שעברה היינו בעמדת ניצחון, וגם היום במהלך הרבע השלישי מכבי חזרו", סיפר קטש על חששותיו מהקאמבק הצפוי של מכבי, "יש להם מומנטום במהלך משחקים ששובר קבוצות אחרות, אבל התכוננו לזה. נשארנו מרוכזים במה שאנחנו עושים. בסוף גילי מוסינזון עשה סל גדול. אני מאוד רוצה להאמין שמכאן והלאה העונה הזאת תיראה אחרת. אני אוהב כל אחד מהשחקנים שלי".

עומרי כספי, שעקץ את קבוצתו לשעבר, נראה אנרגטי ודרוך לכל אורך המשחק. "זו הרגשה מדהימה", אמר כספי, "כל השבוע התאמנו ואמרנו שאנחנו צריכים להציג את הכדורסל הטוב עם מטרה לנצח, ועוד בלי סשה (בראטיץ'), שהוא שחקן מפתח שלנו. יהיה קשה לחפות על החיסרון שלו לאורך זמן. באופן אישי, במשחקים האחרונים חזר לי הביטחון, אבל העיקר הוא הניצחון של הקבוצה".

"זה לא קל בגיל 18 לשחק בליגה של הגדולים", אמר כספי, "תמיד באים זרים, שאומרים 'בוא נשחק עליו, הוא צעיר'". כספי חשף מה נאמר בפסק הזמן האחרון של הגליל: "אמרתי לעודד: 'תן לי את הכדור אני אקלע', בסוף גילי קלע. העיקר שניצחנו".

אבישי גורדון: "תמיד כיף לנצח את מכבי. זה לא פעם ראשונה שלי. אמרנו במהלך השבוע שלא צריך לתת יותר מדי כבוד למכבי, אלא רק קצת". אחרי שפתח עם 0 מ-6 לשלוש אמר גורדון כי קטש לא הפסיק לבטוח בו: "עודד אמר לי: 'אבישי, אני מאמין בך, תמשיך לזרוק'. זה חיי הקלע. לא צריך לדבר יותר מדי. צריך להישאר צנועים. אנחנו קבוצה צעירה".

גילי מוסינזון, שקלע את סל הניצחון, הסביר בסיום: "היה דאבל אפ על עומרי כספי, אז עשיתי ליי-אפ שנכנס. אני מבסוט לנצח, בייחוד את מכבי. השנה זה כל כך מתוק לנצח אותם כי לא שיחקתי בצורה סדירה". לגבי החיבור שלו עם הגליל אמר: "יש לי חיבור מצוין עם קטש ואורן עמיאל. יש כאן קבוצה שמנוהלת חבל על הזמן כיף לחיות ולשחק בגליל".

"אסור לשפוט אותנו על פי המשחק הזה"

מאמן מכבי ת"א, נוון ספאחיה, ניסה לשמור על קור רוח וכביכול לא להיבהל מההפסד. "לא קרה שום דבר מיוחד", אמר ספאחיה, "זה ההפסד הראשון שלנו בליגה. אני רוצה לברך את גליל. נחשוב על היריב הבא ונשפר דברים בהגנה".

כתבת ערוץ הספורט דיווחה במהלך המשחק כי בספסל של מכבי איימו לקנוס את השחקנים בעשרת אלפים דולר אם הם יפסידו. ספאחיה התעקש להתייחס רק לכדורסל. "שיחקנו הגנה רעה במחצית הראשונה, וזה מה שנתן להם ביטחון והכניס אותם למשחק", אמר המאמן הלחוץ, "זה לא הזמן לדבר עם השחקנים. אני לא כועס עליהם, אלה הם השחקנים שלי. הפסדנו, אלו החיים. יש לי אחריות עבור הקבוצה ואמשיך לעשות מה שעשיתי. אסור לשפוט אותנו על פי המשחק הזה".

טל בורשטיין, שהיה המצטיין בשורות הצהובים, אמר: "אין לי הסבר להפסד. גליל שיחקו מצוין, קלעו באחוזים גבוהים עם זריקות משוגעות. הייתה לנו אפשרות לנצח, אבל אין מה לעשות".

"אני לא חושב שיש זמן טוב להפסיד", אמר בורשטיין, "מקווה שזה לא יתפתח לכדור שלג. אני מקווה שאנחנו מספיק בוגרים לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות ולהמשיך הלאה. מניסיוני למדתי שכל משחק צריך לשים מאחור". לגבי המפגשים הקרבים מול צסק"א ברבע גמר היורוליג אמר בורשטיין: "כולם אומרים שצסק"א פייבוריטית, אבל נעשה את המקסימום מולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully