וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניירה יעבור בדיקה שתקבע אם ישוב למגרשים

לי בוץ

25.3.2007 / 22:00

הצ'ילאני של הפועל ת"א, ששבר את רגלו, ייבדק בשני. האדומים פתחו בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי פ"ת, בצל חסרונם של שישה שחקנים

הפועל ת"א פתחה הערב (ראשון) בהכנות לקראת משחק הליגה מול מכבי פ"ת בשבת. מאמן הקבוצה ניר לוין נאלץ להתמודד עם חסרונם של שישה משחקני הקבוצה המתאמנים עם נבחרת ישראל בשבוע האחרון בעקבות משחקי הנבחרת מול אנגליה ואסטוניה.

בעקבות הסגל החסר, לוין בעצמו, יחד עם מאמן השוערים גבי בורשטיין, נטלו חלק במשחקון שנערך באימון. סגל השחקנים המלא יעמוד לרשותו של לוין רק ביום חמישי, אז יסיימו השחקנים את שליחותם בנבחרת הלאומית.

זרי הקבוצה, איבן יוליץ' איבזיטו אוגבונה, חאבייר פאאס, לוסיאנו דה ברונו ומנואל ניירה, שניצלו את פגרת הנבחרת כדי לנפוש באילת, שבו למרכז וערכו אימון מלא, פרט לניירה הפצוע. גם רמי דואני, שנעדר מאימוני האדומים בשבוע האחרון, בעקבות משחק הידידות של הנבחרת הצעירה נגד רוסיה, קיים היום אימון מלא.

מנואל ניירה, החלוץ הצ'ילאני של הקבוצה, יעבור מחר (שני) בדיקה בה ייקבע קצב ההחלמה משני השברים מהם הוא סובל, מאז המשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון. כמו כן לאחר הבדיקה ניתן יהיה לדעת מתי יחזור החלוץ לאימונים ואם יוכל לתרום לקבוצה עוד העונה.

הפועל תחסר במשחק ארבעה שחקנים בשל הרחקות שונות - ברוך דגו וחאבייר פאאס המוצהבים ולוסיאנו דה ברונו ורמי דואני בעקבות האדומים שספגו בהפסד המשפיל למכבי חיפה.

עקב חסרונם של שני הבלמים, אמורים טל חן ו-ואליד באדיר לקבל את הקרדיט כשלמרכז הקישור אמור לחזור הקפטן יוסי אבוקסיס, שנראה כי החלים לחלוטין מהפציעה בקרסולו, גם היא זכר למשחק נגד צסק"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully