וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור נזרק מנבחרת טוגו

25.3.2007 / 16:52

קפטן הנבחרת הודח, ביחד עם עוד שני שחקנים, על ידי ההתאחדות הטוגולזית, שטענה כי התנהג בצורה לא הולמת. ידידות: ארה"ב-אקוודור 1:3

עמנואל אדבאיור, קפטן וחלוץ נבחרת טוגו, נזרק היום (ראשון) מהקבוצה הלאומית ביחד עם שני שחקנים נוספים: קדר קוגבדיה, שחקן קבוצת ג'זירה והמגן ניבמובה דאר, שמשחק בליגה השנייה בבלגיה במדי קבוצת מונס.

התאחדות הכדורגל של טוגו הוציאה היום הודיעה כי בתום ניתוח מעמיק של התנהגות השלושה לפני ואחרי המשחק מול נבחרת סיירה לאונה, החליטה על העונש.

אבל הסיפור הסבוך התחיל עוד ביום שישי, כשאדבאיור חשף כי קיבל איומים על חייו, זאת לאחר שאיים כי לא יופיע למשחק נגד נבחרת סיירה לאונה (1:3) במוקדמות אליפות אפריקה לאומות בשבת. חלוץ ארסנל אמר כי קיבל הודעה טרם המשחק בסגנון :"תשחק במשחק או ש..."

אדבאיור, שכבש צמד במשחק, הוא אחת הדמויות המרכזיות במאבק שיש בין ההתאחדות הטוגולזית לשחקני הנבחרת בנושא מענקים, שטוענים שחקני הקבוצה כי חייבים להם עוד מתקופת המונדיאל.

"אני רק מנסה לשים דברים במקומם ולתקן מספר טעויות בהתאחדות הכדורגל של טוגו, אבל כנראה שמספר אנשים לא אוהבים את זה. כעת, אחזור לארסנל ואעשה חושבים לגבי המשך הדרך שלי בנבחרת. אני חייב להגן על חיי וחיי משפחתי". עוד לפני שהספיק לעשות חושבים, נזרק כאמור השחקן מהנבחרת הלאומית למרות שעלה לבסוף וכבש צמד מול סיירה לאונה.

ידידות: קולומביה-שוויץ 1:3

אירופה מכונסת וממשיכה במשחקי המוקדמות ליורו 2008, ובעולם מנצלים את הזמן הפנוי לכונן משחקי ידידות.

ארבעה משחקים נערכו ביום (ראשון). ארה"ב התעמתה עם נבחרת אקוודור וגברה עליה 1:3. גיבור המשחק של נבחרת הפסים וכוכבים היה הקפטן לנדון דונובן, שכבש שלושער (3, 68 ו-80). פליפה קייסדו, חלוצה בן ה-18 של פ.צ. באזל, השווה זמנית בדקה ה-16.

במשחק נוסף גברה קולומביה על שוויץ, מארחת יורו 2008 (בצוותא עם אוסטריה) 1:3. לדרום אמריקאים כבשו: אדיקסון פראה (5), ג'ון ויאפרה (57), אנדרס צ'יטיבה (85). את הגול המצמק של האירופים הבקיע חלוצה של בורוסיה דורטמונד אלכסנד פריי בדקה ה-39 בבעיטה מ-11 מטרים.

במשחק בין שתי מדינות מיבשת אמריקה, גברה מקסיקו על פרגוואי 1:2 מצמד של גראד בורחטי בדקות 79 ו-82. רוקה סנטה קרוז, חלוצה של באיירן מינכן, צימק בדקת הסיום. הנבחרת המלהיבה של קוסטה ריקה, שהפתיעה רבים במונדיאל האחרון, הביסה את ניו זילנד 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully