וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תדרוש מריינג'רס יותר ממיליון דולר על תמוז

אסף שקד

25.3.2007 / 14:37

הסקוטים עקבו אחר החלוץ והודיעו: רוצים אותו לעונה הבאה. אחד המתווכים: סבסטיאן רוזנטל. מירוסביץ': "השינויים הרבים בבית"ר יכולים לפגוע בעתיד"

גלזגו ריינג'רס רוצה את טוטו תמוז בעונה הבאה. מי שמקשר בעיסקה הזאת הוא חלוצה לשעבר ואיש מכבי פ"ת, סבסטיאן רוזנטל. עוזר מאמן ריינג'רס עקב אחרי תמוז במשחקה של נבחרת ישראל מול אנגליה, התרשם לטובה, והודיע לסוכנו כי הקבוצה הסקוטית רוצה להיכנס למו"מ, במטרה שהחלוץ הישראלי יעבור אליה בעונה הבאה.

ככל הידוע, בית"ר תדרוש על שחרורו יותר ממיליון דולר, כפי שמתחייב מהחוזה עליו חתם תמוז בתחילת העונה. ממש לא בטוח שתמוז יסכים לעבור לליגה הסקוטית, וינסה לממש הצעות טובות יותר מליגות טובות יותר. תמוז רוצה לקבל אזרחות ולשרת בצה"ל, מה שבכלל ידחה כל הצעה לעונות הבאות.

מילובן מירוסביץ' התראיין לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים, ובו מתח ביקורת מרומזת על המדיניות של הקבוצה בתחלופת אנשים. מירוסביץ' נשאל האם בסגל הנוכחי בית"ר, קבוצה שלא רשמה הישג אחד במפעלים אירופים, מסוגלת בעונה הבאה להצליח איפה שנכשלה, אבל הצי'ליאני צינן את ההתלהבות.

"בית"ר תמיד חייבת להשתפר. זה כמעט בלתי אפשרי שקבוצה חדשה תעשה משהו משמעותי. בשביל להצליח באירופה, בית"ר חייבת דרך קבועה ואחידה. הדבר החשוב ביותר הוא התהליך. אם כל שנה תהיה קבוצה חדשה, זה יהיה קשה יותר. זה לא משנה אם אלה אותם שחקנים או לא, אלא אותה דרך. לכן כל השינויים שקורים פה בקצב מהיר יכולים לפגוע בהצלחה ובעתיד שלה".

מירוסביץ' לא הסכים עם שחרורו של כריסטיאן פאביאני. "הרגשתי רע שהוא עזב. לדעתי הוא היה בכושר מעולה והוא שחקן טוב. אני חושב שהוא היה תורם לקבוצה. אנחנו עדיין בקשר ויודע שהוא מאושר היכן שהוא כרגע".

מירוסביץ' ניסה להגן גם אוסי ארדילס, המאמן היוצא. "בארץ כנראה פשוט לא הייתה התאמה בין שיטות האימון שלו לשיטות המקובלות בכדורגל הישראלי. היו גם פערי מנטליות. ארדילס לא היה צריך לשנות את עצמו, ואני חושב שעד שהוא עזב הוא עשה עבודה טובה. אני בטוח שהוא לא ישנה את דרכיו בעתיד, אף אחד לא יכול להגיד עליו מילה רעה. הוא היה כוכב גדול".

לגבי המשחק בשבת הקרובה מול הפועל כפ"ס, שדרסה את בית"ר בחצי גמר גביע הטוטו (3:0), אמר הצ'ילאני. "זה בטוח יהיה משחק שונה לחלוטין. אני לא אומר שגביע הטוטו הוא מפעל לא חשוב, אבל יש הבדל גדול מאיך שנראינו נגד מכבי חיפה ונגד מכבי פ"ת. כרגע המטרה העיקרית שלנו היא הליגה ואנחנו מתמקדים בעיקר בה. בחרנו באלטרנטיבות הטובות ביותר בגביע הטוטו ונתנו חשיבות עליונה למשחק הליגה נגד פ"ת. אני אישית רוצה "להרוג" את כפ"ס ולפצות על הרגעים הקשים שהיו לנו איתם. אחפש נקמה אישית בהם על ה-0:3".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully