וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסטוניה נבחרת מצוינת"

לי בוץ

25.3.2007 / 18:33

עידן טל, שנעדר מול אנגליה, כבר מכין תירוצים לקראת יום רביעי. אריק בנאדו נבדק וייתכן כי ישחק: ”הפציעה פחות חמורה ממה שחשבתי”

ברני ארדוב

הרגשות בקרב שחקני נבחרת ישראל בבוקר שאחרי אנגליה מעורבים - חלק מהשחקנים לא מסתירים כי הם מאוכזבים מהתיקו, שהרחיק את הנבחרת עוד קצת מהמטרה, וחלקם סבורים כי מדובר בהישג גדול.

עם זאת, לחניכים של דרור קשטן אין יותר מדי זמן לדון באירועי אמש, וכבר היום (ראשון) הם פתחו בהכנות למשחק הבא מול אסטוניה ביום רביעי. במשחק הזה, כבר ברור לכולם, כל תוצאה פרט לניצחון תהווה כישלון ברור.

"אנחנו לא שוכחים שמדובר בנבחרת אנגליה"

הערב התכנסו השחקנים לאימון, כשה-11 ששיחקו אתמול ערכו שחרור קל וטיפולים באיצטדיון ר"ג, והשאר התאמנו כרגיל. לאחר האימון ייצאו השחקנים פעם נוספת למלון שרתון מוריה בת"א, שם ישהו עד למשחק ביום רביעי. את האימון המסכם תקיים הנבחרת ביום שלישי בבוקר באצטדיון הלאומי.

קשר הנבחרת עידן טל, שלא שיחק אמש, אמר היום: "אני חושב שזו תוצאה טובה. השחקנים הקריבו עצמם ונתנו הכול. שוכחים נגד מי שיחקנו. גם כשאנגליה לא בכושר, מדובר בשחקנים הכי טובים בעולם. ראינו את היכולת שלהם במחצית השנייה".

לקראת המשחק מול אסטוניה אמר קשר בולטון: "אני מניח שכל תוצאה פרט לניצחון תחסל את הסיכויים שלנו, אבל אנו לא חושבים על זה. אם נחשב סיכויים, הראש יישבר. קודם כל נעשה מה שצריך ביום רביעי. נבקיע שערים, ננצח ואחרי זה נראה מה יהיה. נכון שזה קשה, אבל בכדורגל הכול אפשרי. צריך לזכור שתתיצב מולנו קבוצה טובה. אסטוניה נבחרת מצוינת, בקושי ניצחנו אותם בחוץ".

על העייפות של השחקנים: "יש עייפות כשמשחקים בהפרשים של ארבעה ימים. ננוח, נעשה הכנה כמו שצריך כדי לבוא מוכנים למשחק".

טל גם התייחס לביקורות בתקשורת: "אני לא מתעסק בביקורת. אני מסתכל רק על המשחק. זה עדיין סך הכול בגדר ביקורת ולא צריך לקחת את יותר מדי ברצינות".

"רציתי מאוד לשחק. היה לי קשה לשבת ביציע" הוסיף הקשר "במיוחד שמדובר במשחק מול אנגליה עם אווירה כזו נהדרת. אני לא זוכר הרבה זמן חגיגה כזו סביב משחק. חבל לי שלא שיחקתי, אבל זה לא היה תלוי בי".

אריק בנאדו, שהיה חשש תחילה כי הפציעה שלו תשבית אותו למשחק ביום רביעי, אמר: "מדובר במתיחה קלה. אני מקווה שיהיה בסדר ואוכל לקחת חלק במשחק. נבדקתי, זה פחות חמור ממה שחשבתי תחילה. אני מקווה שאוכל להתאמן מחר (שני) ונראה מה יהיה בהמשך".

כשנשאל האם התיקו חיסל את סיכויי הנבחרת הסביר: "לא בטוח. ביום רביעי יש לנו משחק מפתח. בגלל שלא ניצחנו אתמול, כל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק אותנו מהיורו. צריך לעשות הכול כדי לנצח. אם נצליח הכול פתוח. ברור שזה לא יהיה קל".

על הרגשות בקרב שחקני הקבוצה בעקבות התיקו: "זו תוצאה טובה, אבל אנו לא שוכחים שמדובר בנבחרת ברמה גבוהה. הייתה לנו הזדמנות להבקיע שער או שניים, אבל גם לאנגלים. בסך הכול זו תוצאה טובה. עשינו את המקסימום. נכון שלא היינו בשיאנו ויכולנו להשיג יותר, אבל כולם נתנו מאתיים אחוז. היריב היה קשה, לא שיחקנו מול קונוסים".

אגב, ההכנסה מהמשחק אתמול נאמדה בכשלושה מיליון שקלים.

קולאוטי צפוי לשוב להרכב, בן שושן יירד לספסל

כרגע נראה כי עידן טל ורוברטו קולאוטי, שלא שיחקו מול האנגלים אמש בעקבות צהובים, יחזרו להרכב הראשון. המאמן עדיין מתלבט על חשבון מי זה יהיה, אך נראה כי עמית בן שושן, שלא בלט במיוחד, יירד לספסל, כשעל המקום הנוסף לצדו של קולאוטי יתחרו טוטו תמוז ופיני בלילי.

נבחרת אסטוניה צפויה לנחות בישראל בלילה בין ראשון לשני ולקיים שני אימונים - אחד בשני בערב ואימון מסכם ביום שלישי באצטדיון הלאומי בשעת המשחק.

למה האסטונים מגיעים עצבנים? (רומן רוזנבלט)

כדורגל, כידוע, הוא משחק טעון, שטומן בחובו הרבה פוליטיקה. מתברר שגם בבית של ישראל לא הכל שקט.

המפגש בין רוסיה ואסטוניה הוא טעון פוליטית, לאור היסטוריה משותפת של 70 שנים בתקופת בריה"מ. האסטונים, כמו שאר שכניהם הבלטיים, לא נמנים על האוהבים הכי גדולים של רוסיה, ומאז שקיבלו עצמאות עושים הכל כדי לעצבן את הרוסים כשהם יכולים.

למשחק אמש, למשל, הם לא אפשרו להכניס "כל סממן או מסל של מדינה שאינה קיימת", כהגדרת המארגנים, והכוונה היתה לאיסור הכנסת דגלי בריה"מ על ידי אוהדי רוסיה.

היום, לאחר שהשלימו ניצחון כפול על האסטונים, מרגישים הרוסים חופשיים להגיב על הפוליטיקה שהוכנסה לעניין. מי שעשה זאת בצורה מאוד ישירה הוא איגור טיטוב הוותיק. "אני מרוצה מאוד מכך שהענשנו את אסטוניה על פעולותיה כנגד רוסיה" אמר טיטוב, "והכוונה שלי היא בכל הנוגע למדיניות הפוליטית המנוהלת כלפי רוסיה. זה מסב לי תענוג גדול".

אנחנו רק נקווה שהאסטונים לא יוציאו על ישראל את כל העצבים והתסכול שהם סוחבים מההפסדים לרוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully