וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א החלה בהכנות ל"משחק העונה" שלה

לי בוץ

25.3.2007 / 13:26

אלי כהן נהנה באימון מסגל כמעט מלא, למעט שפונגין ששוהה עם הנבחרת. ייני ושטרית פצועים, אבל צפויים לשחק מול מכבי חיפה

מכבי ת"א פתחה הבוקר (ראשון) בהכנות לקראת משחק הליגה המסקרן מול מכבי חיפה ביום ראשון בבלומפילד. באימון, שהיה הראשון לאחר פגרת נבחרת של חמישה ימים, עבדו השחקנים מעט על הכושר הגופני, ולאחר מכן עברו למשחקוני כדור, כשהמאמן אלי כהן שם דגש על הנעת כדור מהירה ובעיטות מחוץ לרחבת 16 המטרים.

כל הזרים הצהובים, שניצלו את הפגרה לחופשות מולדת, נטלו חלק באימון, כמו גם שחקני הנבחרת הצעירה, עומר פרץ וליאור ז'אן, שזכו ליום חופש אחד בלבד מאחר והשתתפו במשחק הידידות של הנבחרת הצעירה מול רוסיה ביום שישי האחרון בבלומפילד (0:0).

לעומתם, שני חבריהם לקבוצה המשתייכים אף הם לסגל הצעירה - שירן ייני ואורי שטרית, נעדרו מהאימון בשל פציעות קלות. שטרית, שנעדר גם מהמשחק מול רוסיה בשל מתיחה בשריר הירך, וייני, ששיחק יותר משעה מול הרוסים אך סובל מכאבים בגב בעקבות מכה יבשה שקיבל במקום, ערכו טיפולי פיזיותרפיה. שני השחקנים הצעירים צפויים לשוב לאימונים בימים הקרובים ובקבוצה מאמינים כי הם יהיו כשירים למשחק מול חיפה.

שחקן נוסף שנעדר מהאימון הבוקר הוא יובל שפונגין, שרשם אמש את הופעת הבכורה שלו במשחק רשמי של נבחרת ישראל. שפונגין ישוב לאימוני הקבוצה רק ביום חמישי לאחר משחק הנבחרת מול אסטוניה ביום רביעי, בו הוא אמור ליטול חלק.

קפטן הקבוצה, אבי נמני, שנעדר ממשחק הליגה האחרון של הצהובים מול מ.ס. אשדוד בעקבות חמישה כרטיסים צהובים, צפוי לחזור להרכב ביום ראשון. נמני היה היחיד שלא ייצא לחופש בפגרה וערך מספר אימונים אישיים בקרית שלום במהלך השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully