וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ניצחון גדול לסן לורנצו

25.3.2007 / 7:36

החבורה של ראמון דיאז לא עוצרת וניצחה במשחק רב תהפוכות את אינדפנדיינטה 3:4. 0:1 לבוקה על גודוי קרוז, ריבר הפסידה 1:0 לחוחוי

המחזור השביעי בליגת הקלאוסורה נפתח בסוף השבוע עם ארבעה משחקים, ואתמול (ראשון) התקיימו שישה משחקים נוספים.

האלופה, אסטודיאנטס, הצליחה לחבר ניצחון שני רצוף, דבר שהיא לא עשתה עד כה העונה, כשגברה על רוסאריו סנטראל - 0:3. פבלו פיאטי הבקיע בדקה ה-43 ופבלו לוגורסיו כבש צמד (77, 86) כדי לחתום.

ארסנאל שוב לא הצליחה לנצח. אחרי הפתיחה המושלמת סיימה הקבוצה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, עם 2:2 מול ראסינג קלוב. קלאודיו לופז (24, 65) הבקיע צמד לראסינג, חורחה אורטיז (59) ולוקאס ולדמרטין (86) כבשו לארסנאל.

נואבה צ'יקגו גברה על בלגראנו 0:2. אדריאן נאהואלפאן (40) ומריאנו דונדה (89) כבשו. ולז סארספילד וקולון סנטה פה סיימו בתיקו 1:1. גוסטבו בלוורטין כבש לוולז (18) וקלאודיו אנטרייה הישווה (89).

מה עובר על ריבר?

הטוענת התמידית לכתר, ריבר פלייט, שלקחה את תואר האליפות האחרון שלה בטורניר הקלאוסורה 2004, נחלה הפסד שני בליגה לחימנסיה חוחוי. טורדו עשה את ההבדל עם שער בדקה ה-78. המיז'ונרס מרוחקים לאחר ההפסד מסן לורנצו שניצחה, ארבע נקודות.


סן לורנצו - אינדפנדיינטה 3:4

מוליכת הקלאוסורה אירחה בביתה את החבורה של חורחה בורוצ'גה, שמקרטעת בליגה, וניצחה במשחק רב תהפוכות ושערים. המארחים פתחו טוב ועלו ליתרון משער של סילברה (8), אבל לוקאס אנדרס פוסינרי איזן בדקה ה-16. חרמן דניס הפך את התוצאה חמש דקות להפסקה. גאסטון פרננדז לא נתן את התענוג לשדים האדומים לרדת ביתרון והישווה בדקה ה-44. במחצית השנייה השיב סילברה את היתרון לביתיים בשערו השני בדקה ה-63, אלא שלוקאס אנדרס פוסינרי לא ויתר וכבש גם הוא את השני שלו בדקה ה-68.

בדקה ה-76 כבש דריו בוטינלי את שער הניצחון והביא למאמנו, ראמון דיאז, שלוש נקודות יקרות מפז, שמרחיקות אותה עוד קצת מהדולקות אחריה, כשהיא עם 19 נקודות מ-21 אפשריות.


גודוי קרוז - בוקה ג'וניורס 1:0

בוקה שומרת מרחק סביר מסן לורנצו, כשמאורו בוסלי הבקיע את שער הניצחון, שבע דקות לסיום.


לאנוס - ארגנטינוס ג'וניורס 1:2

ניצחון חשוב לקבוצה של כרסטיאן פביאני שהגיע אחרי שני הפסדים. לוטארו אקוסטה (33) ומאוריציו רומרו (49) העלו את הביתיים ליתרון. סבסטיאן קאררה רק צימצם בדקה ה-59. האורחים מבואנוס איירס החמיצו הזדמנות להתקרב לצמרת.


חימנסיה לה פלאטה - בנפילד 1:0

המארחים היו עדיין ככל הנראה המומים מהתבוסה שנחלו במחזור הקודם לבוקה ג'וניורס (5:1) וספגו היום הפסד בבית משער חוסמיר לוימביו בדקה ה-13 בפנדל. מה שכן חימנסיה ניצחה במורחקים עם שניים (ריינאלדו אלדרטה, 39, אנטוניו פיירגוידי, 81), לעומת אחד של בנפילד (צ'אטרוק, 39).


במשחק נוסף:

ניואלס אולד בויס - קילמס 2:2
לניואלס: ארייטה (73), אדריאן פראלטה (85). לקילמס: חורחה מדינה (57), סוזה (67).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully