וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: UCLA חוזרת לפיינל פור

25.3.2007 / 8:05

ארון אפללו והברוינס הכניעו את קנזס 55:68, אודן הוביל את אוהיו סטייט ל-76:92 גדול על ממפיס. הלילה תושלם תמונת חצי הגמר

מעולם בהיסטוריה של ליגת המכללות לא הגיעו ארבע המדורגות הראשונות באזורים השונים לפיינל פור. מעולם - וגם השנה לא, לאחר שארון אפללו ו-UCLA, שדורגו שניים באזור המערב, עברו את קנזס, הראשונה - 55:68, והגיעו בפעם השניה ברציפות לארבע הגדולות. גרג אודן ואוהיו סטייט הביסו עם מחצית שניה מרשימה את ממפיס 76:92 - וגם הם בפנים.

תנו כבוד לקליפורניים

UCLA (מדורגת 2) - קנזס (1) 55:68

אחרי יתרון זעיר של 4 נקודות בירידה להפסקה, ארון אפללו קלע 15 מ-24 נקודותיו במחצית השניה והוביל את הברוינס לניצחון גדול על הג'ייהוקס. "אני לא ממש חושב על איך מתפתח המשחק. פשוט - כשהזריקות נכנסות אתה מקבל ביטחון ואז עוד זריקות נכנסות", אמר אפללו בסיום. בן האולנד הפך למאמן הראשון של UCLA שמוביל את המכללה לשתי הופעות רצופות בפיינל פור, מאז ג'ון וודן הגדול.

דארן קוליסון תרם 14 נקודות, כולל זריקות עונשין משמעותיות שהפכו את המשחק לבלתי ניתן להשגה עבור קנזס. "היינו בגמר בשנה שעברה ואנחנו רוצים לחזור לשם ולנצח", אמר קוליסון, שגם נחטף שבע פעמים אבל רשם חמש חטיפות משל עצמו. בסופו של דבר זה היה משחק התקפה לא טוב, עם 32 חטיפות ו-46 איבודים בסך הכל הכללי.

ברנדון ראש קלע 18 נקודות ב-7 מ-16 מהשדה לג'ייהוקס, מריו צ'למרס עם משחק מזעזע של 2 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה. "אני חושב שניצחנו את עצמנו", אמר ראש, "אבל חייבים לתת קרדיט להגנה המצוינת שלהם".

שנה אחת - אליפות אחת?

אוהיו סטייט (1) - ממפיס (2) 76:92

גם אם המחשבה הראשונית על שחקן שהולך לעונה אחת במכללות היא שהוא פשוט יבוא ויעשה את שלו, הרי שהטבע האנושי, שרוצה כל כך לנצח, טמון גם בפרוספקטים הכי גדולים. כמו גרג אודן, למשל. המיועד לבחירה 1 או 2 בדראפט קלע 7 מ-8 מהשדה, סיים עם 16 נקודות והביא את הבאקאייז לפיינל פור. הוא עזר לרון לואיס (22 נקודות, 10 מ-10 מהקו אבל רק 5 מ-12 מהשדה) ולמייק קונלי ג'וניור (19 נקודות) להתעלות, כשקבוצתם קולעת מהעונשין ב-85 אחוז, מאוד לא אופייני במכללות. 26 לג'רמי האנט בממפיס.

"הכל אצלו מושלם, הריבאונדים, ההוצאה לפועל, הקליעות", אמר מאמנו של אודן, ת'אד מאטה. "אין מלים, הוא ענק. הוא פשוט ענק", הודה ג'ון קליפארי, המאמן שמנגד. מהלך המפתח של המשחק נרשם בשוויון 60:60, כשכריס דגלאס-רוברטס כרך את אודן בזרועותיו ונשרקה נגדו עבירה מכוונת. הבאקאייז עלו ל-60:62 ומשם ברחו. "אני מאוד מקווה שזה באמת היה פאול מכוון, כי זה שינה את המשחק", אמר קליפארי, שלפי תשובתו נראה שהוא מסכים עם השריקה. זו הפעם הראשונה מזה שבע שנים שבה מגיעה אוהיט סטייט לפיינל פור, כשאז, ב-1999, הובילו אותה סקוני פן ומייקל רד. בחצי הגמר היא הפסידה לאלופה שבדרך קונטיקט. מאטה ואודן ישמחו לסיום אחר הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully