וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "מקלארן רתח מזעם בסיום"

25.3.2007 / 16:53

בלם וקפטן נבחרת אנגליה חשף כי המאמן השתולל בחדר ההלבשה "שהיה מת". החלוץ ג'רמיין דפו מתוסכל מכך שלא מקבל מספיק דקות

קפטן נבחרת אנגליה ג'ון טרי חשף היום (ראשון) כי מאמן הנבחרת סטיב מקלארן השתולל מכעס על שחקניו בחדר ההלבשה בסיום המששחק מול נבחרת ישראל, שהסתיים ב-0:0. "המאמן רתח עלינו ובצדק. האווירה בחדר ההלבשה הייתה מתה, אבל אני לא מוכן לפרוט מה התרחש שם בדיוק. זה יישאר ביננו לבינו".

בלמה של צ'לסי ונבחרת אנגליה הוסיף לגבי תחושותיו: "שלטנו במשחק, יצרנו מצבים וחשבנו כי במוקדם או במאוחר יפלו שערים. אבל כ-10-15 דקות בתוך המחצית השנייה התחלתי לחשוב למה אנחנו לא מצליחים להבקיע?"

"היו לנו מצבים, שזה מעודד" הוסיף טרי "בד בבד היינו חייבים לנצל אותם ואת זה לא עשינו".

בהקשר לניצול המצבים הבעייתי של אנגליה, התבטא היום חלוץ הנבחרת ג'רמיין דפו וטען כי הוא מתוסכל ממעמדו בקבוצה. "הסיטואציה בנבחרת די מתסכלת עבורי. במיוחד כאשר אתה מאמין שמגיע לך צ'אנס ולא מקבל אותו".

יצויין כי בתחילת הקדנציה של מקלארן בנבחרת אחרי מונדיאל 2006, פתח דפו בשלושה משחקים רצופים, אולם בגלל שלא הרשים הורד לספסל. מאז ולמרות היכולות הירודות של חלוצי הנבחרת האנגלית, לא חזר דפו להרכב הראשון. "אתה שואל את עצמך 'מה עוד אני יכול לעשות. בכל זאת אני אמשיך לעבוד קשה, בתקווה לקבל הזדמנות. כשאקבל אותה אהיה מוכן".

ה"גרדיאן": "לא נגיע איתו לכלום"

כשמדובר בכדורגל, הרמיזות הקלות והעידון הבריטי המפורסם מתפוגגים ואת מקומם תופס הרגש. אחרי תוצאת התיקו (0:0) מול ישראל במוקדמות יורו 2008, התקשורת הבריטית כבר ממש בוערת. "7,000 אוהדיה של הנבחרת היו ראויים לתצוגה טובה בהרבה מזו שראו בתל אביב", כתב ה"גרדיאן" הבריטי שגם קבע נחרצות, "אם מקלארן ישאר בנבחרת, היא לא צפויה לממש דבר מהפוטנציאל שלה".

"סטיב מקלארן ושחקניו הבקיעו רק שער אחד בחמשת משחקיהם האחרונים - הרצף הכי גרוע של אנגליה ב-25 השנים האחרונות", זעק ה"סאן" הלונדוני. מאמן הנבחרת לשעבר גרהאם טיילור אמר ב-BBC: "אני לא מבין את התצוגה הזו, חסרת התשוקה והעוצמה, שהובטחו לנו".

"זו היתה אכזבה עצומה לראות את הצורה בה שיחקה אנגליה ואני מצפה ממקלארן להסביר זאת", המשיך טיילור והוסיף, "בסיום שחקני הנבחרת הלכו לכיוון האוהדים, אך חזרו די מהר על עקבותיהם בשל הבוז הגדול אותו ספגו".

טיילור המשיך לבטוש את סגנון המשחק האנגלי ולא ריחם על אף אחד: "לא היתה חדות או רצון במשחק שלנו, לא שלטנו במשחק מן הפתיחה, ולא יצרנו הזדמנויות משמעותיות במחצית השנייה". האם היתה נקודת אור במשחק האנגלי? עבור טיילור היה זה סטיבן ג'רארד אשר הפגין משחק טוב במסגרת תפקידו והיה מעורב במהלכי ההתקפה שלה. ה"סאן" הבריטי קבע שארון לנון הוא המצטיין בשורות האנגלים ולמרות התוצאה העניק ציונים גבוהים לנבחרתו.

לנון, שקיבל את הציון 8 הוגדר על ידי ה"סאן" כאיום המרכזי של אנגליה על שערו של דודו אוואט, והעיתון החמיא לקשר טוטנהאם על פעלתנותו באגף ומסירותיו היעילות. צמד הבלמים ריו פרדיננד וג'ון טרי קיבלו את הציון 7, כמו גם הקשר סטיבן ג'רארד. ווין רוני, שההגנה הישראלית פקחה עליו עין כל העת, לא בלט וקיבל את הציון 6.

ומה אומר כתב ההגנה של המנג'ר האנגלי סטיב מקלארן? "לשלוט כך, להגיע למצבים שכאלו ולא לכבוש, זה מאכזב ולא טוב", אמר המאמן אחרי המשחק. "היינו צריכים לנצח את המשחק ואלו שתי נקודות ששמטנו. הגענו למצבים ברחבה, בעטנו לשער, אבל יכולת הסיום העלובה שלנו מנעה מאיתנו יתרון", הודה המאמן האנגלי. ומה לגבי בצורת ההבקעות עליה זעק ה"סאן"? "זה מדאיג מאוד", אמר מקלארן, "הייתי יותר מודאג אם לא היינו יוצרים מצבים, אבל אני מודה שברמות האלה אנחנו חייבים לכבוש".

"זה יהיה לא מתקבל על הדעת אם לא נעפיל ליורו 2008", אמר אחרי המשחק גארי נוויל הפצוע, שלא שיחק מול ישראל. "אנחנו חייבים לשים את התוצאה מאחורינו ולנצח את שני המשחקים הבאים, יש עוד מספיק נקודות בקופה כדי לתקן את הנזק. זה עדיין בידיינו", סיכם השחקן.

למזלו של מקלארן ביום רביעי תפגוש אנגליה את נבחרתה הקיקיונית של אנדורה, למשחק שצריך להחזיר לחלוצים האנגלים את הביטחון ולשפר את יחס השערים של נבחרת שלושת האריות. אם אנגליה לא תפגין במשחק החוץ הזה יכולת משכנעת בתוספת כמות שערים מספקת, האכזבה הבריטית שאחרי המשחק מול ישראל תהפוך בתקשורת הבריטית לקמפיין הקורא לפיטוריו של סטיב מקלארן.

"זה כמו תבוסה"

במחנה האנגלי הייתה הרבה עצבנות בסיום. "זה ממש מייאש", אמר המאמן סטיב מקלארן, שנראה עצבני וכעוס, "ישראל התבצרה בהגנה, ותמיד קשה להבקיע ככה, מה גם שלא היינו חדים בסיומת שלנו. זה משחק שהיינו צריכים לנצח, היו כאן שתי נקודות שהלכו לאיבוד". סטיבן ג'רארד הוסיף: "זה מרגיש כמו תבוסה. קשה לשים את האצבע על מה לא עובד, אבל ברור שיש דברים שלא קורים, כשבליגה אנחנו מבקיעים בסיטונות ובנבחרת לא".

כותרת ה-BBC ביום א' הייתה: "נבחרת חסרת שיניים לא הצליחה להבקיע בתל אביב", וההופעה כונתה "חסרת חיים". על האוהדים נכתב: "לא פלא ש-4,000 אנגלים ביציע צעקו 'איזה מצבור של זבל (what a load of rubbish)".

ובכל זאת, כדי להכניס לפרופורציות רק נספר שאנגליה כולה נרגשת הרבה יותר מפרשת הרצח של מאמן נבחרת פקיסטן, בוב וולמר, אנגלי במוצאו, שהסעירה את עולם הקריקט. הכותרות הראשיות בכל העיתונים עוסקים בפרשת וולמר, ובכלל זה "הסאן". ובכל זאת, גם הצהובון לא פוסח על ביקורת צפויה: "מקלארן מתנגח בבלוף של עצמו", הייתה הכותרת לידיעת התגובות, שעסקה בהתפרצות המאמן. מה שבטוח - הנחיתה בלונדון לא תהיה רכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully