וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התיקו לא מסיים את דרכנו"

לי בוץ

24.3.2007 / 22:30

יוסי בניון ודרור קשטן מרוצים מהתיקו 0:0 מול אנגליה ומאמינים שהדרך בקמפיין יורו 2008 עוד ארוכה ושאפשר לנצח גם באנגליה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

כולם אופטימיים לקראת ההמשך

מאמן נבחרת ישראל דרור קשטן כבר הצהיר במסיבת העיתונאים שלפני המשחק כי יסתפק בתוצאת תיקו, והוא לא הסתיר את שביעות רצונו גם עם שריקת הסיום.

קשטן: "אני בהחלט מרוצה מתוצאת התיקו. נבחרת ישראל הציגה היום מבחינה טקטית יכולת טובה מאוד. רק לקראת הסוף הצליחו האנגלים להגיע להזדמנות אחת או שתיים. אנחנו הגענו במחצית הראשונה להזדמנויות. אם היינו מנצלים אותן, היה אפשר לנצח.
הייתה כאן אווירה בלתי רגילה. הקהל תמך בנו. הצלחנו לנטרל את האנגלים בצורה טובה מאוד. נכון שגם לנו תמיד יש יומרות גבוהות. אנחנו מעלים את רף הציפיות, אבל עדיין אנחנו בשלבי התקדמות. אני גם משלב שחקנים צעירים ואילו גם עוברים תהליך מסוים".

קשטן התייחס לסיכויי הנבחרת להגיע ליורו 2008 ואמר: "בהחלט אפשר גם לנצח בחוץ, כבר היו דברים מעולם. גם מקדוניה שיחקה באנגליה והמשחק הסתיים בתיקו. אנחנו יודעים שביום נתון ולמרות הפערים, אפשר לנצח".

יוסי בניון: "אפשר היה לעקוץ את אנגליה, אבל אפשר היה גם להיעקץ. צריך לשים לב נגד מי שיחקנו. גם לפני המשחק הייתי חותם על תיקו. אני לא חושב שזה מסיים את הסיכויים שלנו בבית כי הכל יכול להיות והדרך עוד ארוכה. תמיד שאני לובש את המדים יש לי תחושה מיוחדת, והיום עוד היו כאן שחקנים שרואים רק בטלוויזיה. סגרנו אותם טוב טקטית ובסוף קצת התעייפנו. היו לנו כמה מתפרצות טובות, ובכל זאת התוצאה היא מאוד מכובדת. אנחנו צריכים להתחיל לחשוב על אסטוניה ולהמשיך בקמפיין היפה הזה".

פיני בלילי: "נתנו משחק טוב מאוד, משחק לחימה והקרבה. אני מקווה שביום רביעי ננצח ונמשיך הלאה. האנגלים שלטו יותר במשחק אבל אנחנו היינו יותר מסוכנים".

דודו אוואט: "מבחינתי זו תוצאה מצויינת. סגרנו טוב בהגנה ובמרכז השדה והאנגלים לא ציפו לכזו אגרסיביות. הוצאנו נקודה, נצטרך לנצח כאן את אסטוניה ולהמשיך בקו הזה".

אריק בנאדו: "התוצאה היא טובה ומשקפת. רצינו לנצח וקיווינו לגנוב שער, אבל אנגליה נבחרת ברמה גבוהה מאוד ועשינו להם חיים קשים".

שמעון גרשון: "פתחנו את המשחק טוב. הקשינו עליהם בעמידה שלנו וזה גרם להם למצוא פתרונות שהם לא רגילים אליהם. זאת התוצאה, נראה בהמשך אם היא טובה או לא. אנחנו מקווים שהקהל יבוא בהמוניו ביום רביעי כי אנחנו ממש צריכים אותו. אנחנו חייבים ניצחון והגישה למשחק תהיה שונה".

מנג'ר נבחרת אנגליה סטיב מקלארן אמר בסיום: "היו לנו קשה מאוד מול ההגנה הישראלית, היו הרבה עצירות טובות של השוער שלהם. עשינו הכל כדי לשים את הכדור ברשת. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה עם המצבים שלנו, אבל זה לא קרה ואני מאוד מאוכזב ומתוסכל כמו כולם. נכשלנו בהוצאה לפועל וכואב לי בשביל האוהדים שהגיעו. נותרו לנו עוד שבעה משחקים, אנחנו צריכים לוודא שננצח ביום רביעי ולהמשיך הלאה. אם היינו מבקיעים, כולם היו אומרים שככה צריך לשחק, אבל זה לא קרה. המטרה העיקרית נותרה להעפיל ליורו 2008 ואני מקווה שנעשה את זה".

סטיבן ג'רארד: "אין ספק שרצינו לנצח. לפני המשחק היה לנו הרבה ביטחון, ידענו מה אנחנו רוצים... אנחנו מאוכזבים שלא הצלחנו לספק את הסחורה, עדיין עשינו מאמץ קבוצתי ושיחקנו בסדר. אני חושב שהיינו ראויים לניצחון. בעתיד אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים וגם לדעת לנצל מצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully