וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "אני לא ראוי להיות ה-MVP"

גיל קדרון

24.3.2007 / 15:47

אחרי 4 משחקים עם 50 פלוס, כוכב הלייקרס נשאר צנוע, וגם לא מאמין שיקלע 100. שאראס מתוסכל: "לא אשאר בגולדן סטייט בעונה הבאה"

רצף הארבעה משחקים של 50 ומעלה התחיל להעלות תהיות אם קובי בריאנט יכול לקלוע 100 נקודות במשחק אחד, שיאו המפורסם ביותר של ווילט צ'יימברליין. פיל ג'קסון חושב שלא, ובריאנט מסכים איתו. "החוקים שונים עכשיו ממה שהיו פעם, ואז זרקו הרבה יותר והיו הרבה יותר אחזקות כדור. כיום, עם הסקאוטינג וההגנות האיזוריות זה יהיה קשה מאוד".

קובי הגיע ל-50 שלו נגד ההורנטס, ב-105:111 של הלייקרס, ב-29 זריקות בלבד. לשם השוואה, צ'יימברליין הגיע ל-100 ב-36 מ-63 מהשדה ו-28 מ-32 מהעונשין (הישג נדיר בשבילו). באותו משחק נגד ההורנטס זרקו כל הלייקרס 86 פעם מהשדה ו-21 מהקו. הווריורס זרקו 115 פעם מהשדה ו-52 מהקו במשחק הגדול של ווילט.

כעת רק לווילט צ'יימברליין יש רצף ארוך יותר - של שבעה. אלג'ין ביילור ומייקל ג'ורדן נותרו מאחור. האם יש לקובי סיכוי להגיע לסנטר האגדי? שני המשחקים הבאים של LA יהיו נגד גולדן סטייט (בין ראשון לשני) וממפיס (בין שלישי לרביעי), שתיים מההגנות הגרועות בליגה, אז זה לא יהיה מופרך להמר שהבחור יגיע לרצף של שישה. ומי שרוצה להסתכל עוד יותר קדימה, נספר שאחר כך תגיע ההגנה הטובה בליגה - יוסטון.

במהלך המשחק נצפה קובי מחליק לאוהד צעיר שישב בשורה הראשונה. כשנשאל מה הוא אמר לו, הסביר קובי: "הוא אמר לי 'מה קורה', ועניתי לו 'מה קורה', ואז הוספתי 'תראה את השלשה הבאה. היא בשבילך'".

האם הוא חושב שהתצוגות שלו הופכות אותו למועמד לתואר ה-MVP? "לא, כי זה מגיע למי שמשחק באחת הקבוצות הטובות בליגה", הפתיע מספר 24. "צריך לכבד את זה, ואם היינו ברמה הזו, לבטח הייתי ראוי להיכנס לדיון הזה".

שאראס רוצה לעזוב

ה-MVP של היורוליג לשעבר, אלוף היורוליג שלוש פעמים ברציפות עם ברצלונה ומכבי ת"א, ואלוף אירופה עם ליטא, שארונס יסיקביצ'יוס, לא מתכוון להישאר בקבוצתו הנוכחית בעונה הבאה. לפחות עד כמה שזה תלוי פחות.

"אין ספק שאין שום הגיון שאשאר פה", אמר יסיקביצ'יוס, שירוויח בעונה הבאה 4 מיליון דולר, עונתו האחרונה בחוזה. "אני מקבל יותר מדי כסף בשביל להיות רכז שלישי".

מאמן הווריורס דון נלסון הביע את אכזבתו מהליטאי במספר הזדמנויות, והרכז מתחיל להבין שאין לו מקום ברוטציה, לאחר שבשבועות האחרונים מעט לשחק, אם בכלל. הממוצעים שלו בקבוצתו החדשה, אליה עבר מאינדיאנה, יחד עם אל הרינגטון וסטיבן ג'קסון, הם 5.5 נקודות ב-38 אחוזים מהשדה ו-31 מהשלוש פלוס 2.6 אסיסטים - ב-14 דקות בממוצע. בשבעת המשחקים מאז שבארון דייויס חזר מפציעה, סך הדקות שלו הן 3 בלבד.

"הוא פשוט רוצה לשחק", הבין ללבו הרינגטון, ששיחק איתו העונה גם באינדיאנה. "הוא מספיק טוב בשביל לשחק ברמות האלה, וכל מה שהוא רוצה זו הזדמנות. כולנו מרגישים כך, בייחוד לאור העובדה שהוא היה השחקן הכי טוב באירופה, והוא יודע שהוא יכול לתרום, אז הוא מתוסכל. אבל הוא עובד קשה והוא בחור טוב, אז הוא יקבל הזדמנות".

כל עוד דייויס ומונטה אליס בריאים, ההזדמנות הזו כנראה לא תגיע באוקלנד. "שיטת המשחק של הקבוצה מתאימה לי יותר מכל שיטה אחרת, אבל הם רוצים שאליס יהיה הרכז, ובארון משחק הרבה דקות, אז אני לא מבין מדוע הביאו אותי, ומדוע לא העבירו אותי בטרייד לפני הדדליין".

חדשות נוספות:

* החתמה לא שגרתית של הניקס. איזיאה תומאס הודיע שהסנטר-פורוורד רנדולף מוריס, שהיה שחקן חופשי במשך שנתיים, לאחר שלא נבחר בדראפט של 2005, ישחק בקבוצה בשנתיים הקרובות. מוריס חזר למכללות מכיוון שלא שכר סוכן ושמר על מעמדו כחובבן, אבל לא יכול היה להעמיד את עצמו לבחירה נוספת לדראפט לאחר שהיה שם ב-2005. מוריס, 2.10 מטר, קלע 12.6 נקודות, הוריד 6 ריבאונדים וחסם 1.4 זריקות בשלוש עונות במכללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully