וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הזקנה

23.3.2007 / 17:02

הנבחרת הצעירה אירחה את רוסיה למשחק הכנה לאליפות אירופה, אך שוב נראתה כבויה ולא הצליחה לכבוש משחק שלישי ברציפות, 0:0

אז נכון, בן סהר וטוטו תמוז לא היו בסגל של גיא לוי למשחק הידידות מול רוסיה שנערך היום (שישי) בבלומפילד, אבל עדיין זה לא מצדיק יכולת כל כך דלה. הנבחרת הצעירה לא הצליחה להבקיע משחק שלישי ברציפות, ובקושי הצליחה להגיע למצבים בכלל. שלושה חודשים לפני אליפות אירופה, העסק לא נראה טוב. הרוסים פירקו בקלות את ההתקפות הישראליות והיו יעילים הרבה יותר בתיקולים. חניכין של לוי התעקשו על כדרורים מיותרים וכדורי גובה במקום למסור על הקרקע, והתנפצו פעם אחר פעם על מסך הברזל שלפני השער הרוסי.

עידן סרור הפגין יכולת טובה באגף השמאלי במחצית הראשונה אך הוחלף בחצי השני, וכל השאר לא ראויים לציון. אמיר טגה היה גרוע בשני צדי המגרש.

מהלך המשחק

עוד לפני שריקת הפתיחה נרשמה פאדיחה, כמיטב המסורת הישראלית, כשההמנון הרוסי נקטע באמצע ההשמעה פעמיים ולאחר מכן התברר שההתאחדות שכחה לזמן מביאי כדורים לאיצטדיון. אברהם גרנט ואלי כהן הגיעו לבלומפילד לראות את הנבחרת.

הדקות הראשונות היו מנומנמות ואף נבחרת לא הצליחה לפתח מצבים בהתקפה. נאור פסר ואבירם ברוכיאן שיתפו פעולה יפה בדקה ה-8 בתוך הרחבה, אבל הכדור הלך לאיבוד.

בדקה ה-12 הגבהה יפה מצד שמאל של סרור, השוער הרוסי יצא טוב וקלט.

בדקה ה-19 הזדמנות טובה לרוסים, כאשר סמסונוב קיבל כדור בתוך הרחבה של לויטה אך לא הצליח להשתלט עליו.

סרור המשיך להיות השחקן הבולט של ישראל כשהוא חודר, מוסר וחוטף כדורים מצד שמאל, אך הייתה חסרה סיומת.

בדקה ה-27 ישראל ניצלת בנס מספיגת שער, לאחר שגרנאט פרץ משמאל, חתך את ההגנה בלי בעיה והעביר כדור שעבר את השוער והבלמים לרגל של לוטשנקו, שהחטיא ממטר.

דקה 36 - ישראל שוב ניצלת, לאחר ששער רוסי נפסל בשל נבדל.

דקה 39 - בעיטה מפתיעה של רוסיה מחוץ לרחבה עוברת חצי מטר מעל לקורה של לויטה.

מחצית שניה

לוי העלה מהספסל את שלומי ארביטמן, שי מימון וליאור ז'אן לאחר היציאה מחדרי ההלבשה.

דקה 48 - קרן מדוייקת של רוסיה נחתה הישר על ראשו של טראנוב הלא מכוסה, דנין הציל את הנגיחה מקו השער של ישראל.

דקה 58 - ארביטמן קיבל כדור נהדר מברוכיאן מאחורי ההגנה, אך היסס ובזבז את ההזדמנות.

דקה 65 - לוטשנקו בעט טיל מחוץ לרחבה הישר למסגרת, לויטה הדף מצויין.

דקה 76 - טגה טעה ואיבד כדור למקסימוב, שהוכיח שליטה מרשימה בכדור, השכיב את ההגנה הישראלית ושיחרר את טראנוב לבעיטה שהלכה למסגרת אך לויטה הדף.

הרכב נבחרת ישראל: אוהד לויטה, נאור פסר, דקל קינן, רמי דואני (שי מימון, 46), אלירן דנין, עידן סרור (ליאור ז'אן, 46), שירן ייני (אמיר טגה 65), אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון (שלומי ארביטמן, 46'), עזריאל חן, עומר פרץ.

הרכב נבחרת רוסיה: אנטון שונין, קיריל קלימברוב, ולדימיר גרנאט, יורי לבידאייב, אנדריי לוקישטוב, איבן טרנוב, דימיטרי קלימברוב, רומן קונדרלוב, אולג סמסונוב, יבגני לוטשנקו, אלכסנדר ראזנזב.

פרץ: "אנחנו בירידה"

מאמן הנבחרת גיא לוי אמר בסיום: "ניסינו לעשות דברים מסוימים, חלק מהדברים אהבתי יותר וחלק פחות. אנחנו נמצאים בתהליך של הכנה, ורוצים להגיע ליוני כשאנחנו במיטבנו. עכשיו אנחנו בפתח שבת, ואבא שלי אוהב שאנחנו מגיעים בזמן לארוחה אז נאחל לכל עם ישראל שבת שלום".

דקל קינן אמר: "הם לא פראיירים, זו נבחרת טובה, כל משחק כזה מגבש את הנבחרת. מי שנמצא פה הוא שחקן טוב ונמצא כאן בזכות ולא בגלל שאחרים הוקפצו לבוגרת"

עומר פרץ: "אני מקווה שנשתפר בהמשך, לא הגענו בכלל למצבי הבקעה, אבל באימונים זה נראה טוב ואנחנו יודעים שיש לנו פוטנציאל לכבוש שערים. יכולת כזו לא תספיק מול פורטוגל, הולנד או בלגיה. אני לא יודע ממה נובעת הירידה, אבל עד אז יש לנו עוד משחקי הכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully