וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן, תמוז ובלילי בהרכב

לי בוץ

23.3.2007 / 10:30

קשטן יעלה עם הרכב התקפי למשחק מול אנגליה (20:30, ערוץ 1), כשבניון יהיה אמון על חיבור החוליה הקדמית והקשרים באדיר ובנאדו

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל השלימה אתמול (שישי) את ההכנות למשחק החשוב מול נבחרת אנגליה מחר באצטדיון ר"ג (20:30). חניכיו של דרור קשטן יצאו לאחר האימון דרוכים ומוכנים לבית המלון שרתון מוריה בת"א שם הם שוהים ביומיים האחרונים וישהו עד לשעת המשחק.

ישראל תעלה מול אנגליה עם דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, שמעון גרשון, יואב זיו, אריק בנאדו, וואליד באדיר, עמית בן שושן, יוסי בניון, טוטו תמוז ופיני בלילי.

בנאדו יאייש את הקישור האחורי לצידו של באדיר, בן שושן ותמוז ישחקו באגפים, בניון מאחורי החלוץ הבודד בלילי בחוד, יצטרך לאזן בין השלישייה ההתקפית וצמד הקשרים האחוריים של בנאדו ובאדיר. שביט אלימלך, תומר בן יוסף ודני בונדר לא נכללו לסגל.

40 אלף בני אדם צפויים להגיע היום לאיצטדיון רמת גן לצפות במשחק, המשטרה מבקשת מהצופים להגיע מוקדם על מנת להימנע מצפיפות. רכבת ישראל תפעיל הערב שש רכבות נוספות מצפון ומדרום אל האיצטדיון.

"אנגליה פייבוריטית, אבל ביום נתון זה יכול להשתנות"

את פתיחת מסיבת העיתונאים הקדיש קשטן להתנצלות בפני אנשי התקשורת שהמתינו למעלה מ-50 דקות, בעקבות האימון והתדרוך הארוך מהרגיל אותו העביר המאמן לחניכיו.

"הייתה לנו מן הסתם קצת עבודה, ולכן האיחור", הסביר המאמן הלאומי. "אני חושב שהפעם הראשונה שהיה מפגש בין נבחרת אנגליה לנבחרת ישראלית הייתה בתקופת המנדט הבריטי. מאז ועד מחר לא הייתה התמודדות רשמית בשום מסגרת בין הנבחרות, ומכאן הסקרנות הגדולה שיש סביב המשחק, וכמובן שזה מאבק על מקום ביורו 2008. מבחינתנו זה אתגר גדול, ואני מקווה שנעמוד בו בהצלחה. אמרתי כבר שלא צריך להיות מומחה גדול כדי לדעת שאנגליה היא הפייבוריטית והיותר חזקה, אבל בספורט ביום נתון דברים יכולים להשתנות".

"אחד הדברים החשובים לנבחרת ישראל הוא שהשחקנים יבואו עם הרבה תשוקה", המשיך קשטן, "נתינה ואחריות למשחק, וחשוב שהם יוסיפו לכך את מה שמאפיין את המדינה שלנו, שבזמן נתון אנחנו יודעים לתת פייט. הדגל, הסמל והקהל מאוד חשובים לנו. אחד הדברים היפים בספורט הוא שלפעמים קבוצות נחותות מנצחות את החזקות, כמו גם באנגליה שם קבוצות מהליגה השניה והשלישית מנצחות קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד".

קשטן הבהיר שתוצאת תיקו לא תחשב בעיניו לכישלון והוסיף כי "כל תוצאה מלבד הפסד הוא תוצאה טובה. יש לנו עוד משחקים, ונכון שזה גם תלוי במה יעשו הרוסים באסטוניה, אבל אם הם יסיימו שם בתיקו או יפסידו זה משנה הכל".

המאמן סיכם במשפט על האווירה הצפוייה מחר באצטדיון ר"ג: "אחד הדברים היפים שיש אצלנו הוא שכשיש אירוע כזה הקהל כולו מתאחד סביב הנבחרת, אני חושב שתהיה אווירה שונה אפילו מאשר מול נבחרות כמו אירלנד".

בניון: זה כמו כל נבחרת

לצידו של קשטן במסיבת העיתונאים ישב הקפטן, יוסי בניון, שהתייחס להכנות למשחק: "אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה צורה, עובדים קשה. כמובן שיש יותר רעש בתקשורת והתלהבות בגלל שנבחרת מגיעה לפה, אבל מבחינתנו זה משחק על 3 נקודות כמו מול כל נבחרת".

על המשחקים החלשים של אנגליה בתקופה האחרונה אמר הקפטן: "אני לא חושב שהיו להם משחקים לא טובים, פרט למשחק מול מקדוניה בבית שבו היה להם מזל רע והם איבדו נקודות. אני חושב שהם יהיו מוכנים". בניון גם התייחס ללחץ שיוצרים העיתונאים האנגלים ואמר שלדעתו זה משפיע לא טוב על הנבחרת שלהם.

בהתאחדות מצפים לראות את האיצטדיון הלאומי בר"ג מלא עד אפס מקום מחר, ומבקשים מאוהדי הנבחרת, הפעם יותר מתמיד, להגיע לאיצטדיון מוקדם. השערים נפתחו לקהל בשעה 17:00, שלוש שעות וחצי לפני פתיחת המשחק, זאת במטרה להקל על העומס שצפוי בכניסה לאיצטדיון.

המשטרה ממליצה לאוהדים המגיעים מנתיבי איילון לרדת במחלף רוקח ולחנות בקרבת גני יהושע. לא תתאפשר חניה באזור האצטדיון. למגיעים מכביש גהה ממליצה המשטרה לחנות באזור התעשייה של בני ברק. חניה באזור האצטדיון תתאפשר רק לתושבי רמת גן בעלי תו חניה. בשעה שבע יחסם רחוב מבצע קדש לתנועה, והמשטרה תכוון את הבאים לחניונים באזור.

בקול ישראל דווח, כי לאחר המשחק צפוי עומס תנועה כבד, והרחובות הבאים יחסמו לתנועה: אבא הילל מצומת רש"י ועד האיצטדיון, דרך בן גוריון מז'בוטינסקי ועד האיצטדיון ודרך הרצליה מצומת שטרית ועד האיצטדיון.

עדכון ראשון: 23.3, שעה 12:07
עדכון אחרון: 24.3, שעה 17:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully