וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בשולי החדשות

יוסי אברהמי

23.3.2007 / 10:28

אחרי ההעברות המשמעותיות נשארנו עם השחקנים המינוריים יותר בשוק החופשי. מאט שאוב עבר בטרייד ליוסטון, סטוקלי בדנבר

אטלנטה פאלקונס שלחה בטרייד ליוסטון את הקוורטרבק המחליף שלה, מאט שאוב, בנוסף לבחירה מס' 10 בסיבוב הראשון של הדראפט השנה וקיבלה את הבחירה מס' 8 בסיבוב הראשון בדראפט השנה ו-2 בחירות סיבוב שני, אחת השנה ואחת בשנה הבאה.

הטרייד הזה היה באוויר כבר יותר משנה, ומביא לסיומו של עידן דייויד קאר ביוסטון, בחירת הדראפט הראשונה ב-2002 שלא הצליח לממש , באשמתו או שלא באשמתו, את הציפיות שתלו בו הטקסאנס. שאוב, בחירת סיבוב שלישי בדראפט 2004, הוא קוורטרבק מבטיח וכשרוני שהצליח להרשים בזמן משחק מועט מאחוריי מייקל ויק. באטלנטה היו שרצו לראות את שאוב פותח במקום ויק, שלא הצליח לשפר את משחק המסירות שלו בשנתיים האחרונות, וממשיך להסתמך על משחק הריצה המשובח שלו.

המאמן הראשי החדש של אטלנטה, בובי פטרינו, החליט לתת את האמון במייקל ויק, כאיש שיכול לקחת את הקבוצה שלו הכי רחוק, מה שסלל את הדרך של שאוב ליוסטון, שם תינתן לו ההזדמנות הגדולה להוכיח מה הוא שווה בתור קוורטרבק פותח ב –NFL. מסקרן יהיה לראות מה יעלה בגורלו של קאר, שיכול לשקם את הקריירה שלו בקבוצה חדשה עם קו התקפה טוב יותר מאשר היה לו ביוסטון.

דנבר ברונקוס המשיכו במסורת שלהם מהשנים האחרונות והחתימו שחקן קו הגנה שמיני (!) מקליבלנד, בדמותו של אלווין מקינלי שחתם לארבע שנים. לעומתו קורטני בראון, קיצוני הגנתי שהגיע מקליבלנד לפני שנתיים, שוחרר מהקבוצה. בראון, שנבחר ראשון בדראפט 2000 ע"י קליבלנד, לא הצליח להתמודד עם הפציעות הרבות שליוו אותו, ולמעשה במשך שש עונות, הוא החמיץ יותר משחקים בגין פציעה מאשר שיחק בפועל.

הברונקוס חיזקו את משחק ההתקפה שלהם כאשר החתימו את התופס ברנדון סטוקלי מהאלופה, אינדיאנפוליס קולטס. סטוקלי, 30, נחשב בעיני רבים לתופס מס' 3 הטוב ביותר בליגה, כאשר ב-2004 העמיד סטטיסטיקה נהדרת לשחקן בעמדה שלו - 68 תפיסות ל- 1,077 יארדים ו- 10 טאצ'דאונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully