וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה אופטימי: "יש לנו סיכוי להפתיע"

22.3.2007 / 22:55

נוון ספאחיה לא ממש היה מרוצה מהמשחק של מכבי ת"א בניצחון 72:79 על רומא, אבל הוא מאמין שהחלק הגדול של העונה עוד לפניו

כמו בכל אחת ממסיבות העיתונאים שלו העונה, פתח מאמנה של מכבי תל אביב, נוון ספאחיה, בסקירת הנקודות החיוביות, אבל מהר מאוד פסח לנקודות המדאיגות יותר.

"היה לנו חשוב מאוד לנצח ולראות שניקולה וויצ'יץ' חזר", אמר המאמן, "הוא אמנם לא שיחק כמו שהוא משחק תמיד, אבל חשוב שהוא ייכנס לכושר הנכון. ידענו שבלי צ'אטמן והוקינס יהיה לרומא קשה לשחק מולנו 40 דקות וזה מה שקרה".

לקראת המפגש מול צסק"א מוסקבה בשלב ההצלבה אמר ספאחיה: "אנחנו נילחם עד השנייה האחרונה מול צסק"א, ואני בטוח שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. בשבוע שעבר מול אורטז שיחקנו הרבה יותר טוב. יש לנו פוטנציאל ואוהדים נהדרים. נגיע מוכנים מנטלית, אבל יש לנו שני משחקים נוספים עד אז. אם להיות כנה, צסק"א הכי טובה באירופה יחד עם פנאתינייקוס, אבל אני מאמין שיש לנו סיכוי להפתיע. אני לא לגמרי מרוצה מההופעה שלנו בטופ 16. בכנות, טאו חזקה יותר מאיתנו ואני חושב שעשינו את המקסימום. אנחנו עומדים בפני שלב נוק אאוט, זה משהו אחר והכל פתוח".

ניקולה וויצ'יץ' התייחס ליכולת הרעה של קבוצתו במחצית הראשונה. "כל שנה אנחנו לא קולעים טוב בהיכל ברבע הראשון. אולי הבעיה היא בטבעות", אמר הקרואטי בחיוך. על המשימה הבאה של הצהובים ביורוליג הוסיף וויצ'יץ' כי "אין לנו הרבה זמן עד המשחק מול צסק"א ונצטרך להתרכז בשיפור הדברים הקטנים. כבר עכשיו התחלנו בסקאוטינג. אני תמיד אזכור את הגמר מהעונה שעברה, אבל משתדל שלא לחשוב עליו. בטוח שהם הכי חזקים באירופה וזו ההגרלה הכי אכזרית שיכלנו לקבל. כל השנה מרביצים לי ביורוליג ואני בטוח שצסק"א ירביצו לי עוד יותר". על קבלת הפנים לדיאן בודירוגה, שאולי ערך את הופעתו האחרונה בתל אביב: "זה מגיע לו על כל מה שנתן לכדורסל באירופה, יפה מאוד לראות שגם שחקן זר מקבל סטנדינג אוביישן".

גוראן ירטין: "לא רצינו להפסיד היום, כולם ציפו שננצח. רומא הגיעה בלי לחץ. צסק"א מוסקבה היא הקבוצה מספר 1 באירופה וראו את זה כל השנה. אני לא יודע אם יש סיכוי מולם, כל השחקנים מדברים על זה אבל יש לנו שני משחקים לפני".

דיאן בודירוגה, לו היה זה ככל הנראה משחקו האחרון כשחקן פעיל בהיכל, השמיע מילות פרידה. "לא יודע אם אחזור לשחק כאן בעתיד, אבל כמובן שנהניתי מאוד בכל פעם שהגעתי לכאן. המחווה של הקהל בסיום הייתה מרגשת". לאחר מכן התייחס בודירוגה לסיכוייה של מכבי מול צסק"א: "צסק"א היא קבוצה מעולה ויש לה יתרון ביתיות, אבל למכבי יש המון נסיון במפעל הזה והיא יודעת איך לשחק במצבים האלה. זה יהיה מפגש קשה מאוד לשתי הקבוצות והכל אפשרי. אולי לצסק"א יש יותר סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully