וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון ואולימפיאקוס עלו להצלבה

22.3.2007 / 22:54

היוונים הביסו 65:81 את חובנטוד בדאלונה, ויפגשו את טאו בהצלבה. יריבת מכבי ת"א, צסק"א, התעללה בפרטיזן 55:86 בבלגרד

שני משחקים בלבד היו בעלי משמעות במחזור האחרון של שלב הבתים השני של היורוליג, ואחרי שאתמול (רביעי) הפסיד דייויד בלאט עם בנטון טרביזו לדינמו מוסקבה והודח מהמפעל, המאמן הישראלי השני בגולה, פיני גרשון, הוליך את אולימפיאקוס לניצחון ביתי ללא תנאי על חובנטוד בדאלונה, והיוונים, שלא הרשימו עד כה ביורוליג, יפגשו את טאו ויטוריה החזקה בקרב על הכרטיס לפיינל פור. והאירוע הזה, כזכור, יתקיים באתונה.

משחקי ההצלבה יתחילו ביום שלישי ה-3 באפריל בביתן של המדורגות ראשונות. הביתיות תחליף ידיים יומיים ביום חמישי ה-5 באפריל, ואם יהיה צורך במשחק שלישי ומכריע הוא יתקיים שבוע מאוחר יותר ביום חמישי ה-12 באפריל. ארבע המנצחות בכל סדרת הטוב משלוש תעפלנה לפיינל פור של 2007.

הסדרות:

צסק"א - מכבי ת"א
טאו ויטוריה - אולימפיאקוס
מלאגה - ברצלונה
פנאתינייקוס - דינמו מוסקבה

בית 5: אולימפיאקוס - חובנטוד 65:81

הרבה מאוד לחץ היה על אולימפיאקוס בכלל ומאמנה הישראלי בפרט, לפני המשחק הזה, כאשר הפסד היה מעיף את היוונים מהיורוליג, וכשלון מהדהד שכזה לא עובר אצל השכנים שלנו בשקט, בטח לאור היכולת הלא משכנעת של הקבוצה בליגה המקומית. אבל אחרי רבע ראשון צמוד, שהסתיים ב-5 הפרש בלבד, העבירה הקבוצה הביתית הילוך, ובראשות אנדריה זיזיץ' (14 נקודות) והנרי דומרקאנט (17 נקודות) פתחה פער 8 בהפסקה, וההפרש רק הלך וגדל עד הסיום, כך שמהאוהדים נחסכו דפיקות לב מיותרות. לאלכס אקר היו 12 נקודות.

ההגנה הגרשונית המוכרת דחפה את בדאלונה להטיל את יהבה על זריקות מבחוץ, וערב של 6 מ-24 מאחורי הקשת קבר את סיכויה להפתעה. את יתר העבודה עשה הלחץ, שהוריד את הדיוק מהקו ל-13 מ-23 בלבד. צ'ארלס גיינס הוביל את המפסידים עם 13.

פרטיזן בלגרד - צסק"א מוסקבה 86:55

מי שחשב שאלופת אירופה, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית, תגיע לסרביה שאננה ורדומה התבדה, והיריבה הבאה של מכבי ת"א סיפקה לנו עוד מפגן כוח לקראת ההצלבה. על ההגנה הרוסית כולנו שמענו, ו-20 הנקודות שקלעה הקבוצה הביתית עד המחצית תדיר שינה מעיניו של נוון ספאחיה עד פסח. הפער המוקדם איפשר למאמן האיטלקי לחלק את הדקות בין כל השחקנים בסגל - עם חמישה בדאבל פיגרס -, כך שהקלעים המובילים היו טראג'ן לנגדון ודייויד אנדרסן עם 13 בלבד. לפרטיזן, לעומת זאת, לא היה שחקן אחד בספרות כפולות, ו-9 הנקודות של פרדרג דרובניאק העמידו אותו בראש רשימת הקלעים של המארחת.

בית 4: טאו ויטוריה - פו אורטז 75:93

עוד משחק חסר חשיבות וחד צצדי, שהפעם ידיר שינה מעיניו של גרשון, שיפגוש את הבסקים בהצלבה. קאיה פקר קלע 16 לטאו, וטיאגו ספליטר תרם 14. לסדריק פרשו היו 15 עבור הצרפתים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully