וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונקר מתחיל כבר עכשיו

לי בוץ

22.3.2007 / 20:10

כהרגלו, לא נידב קשטן מידע על ההרכב והמערך לקראת אנגליה. מה שכן, 8 מה-11 כבר ידועים, ויש תוכנית סודית: "נביא את השכל היהודי"

ברני ארדוב

שכל יהודי כמשל לשרירים קצרים

מאמן נבחרת ישראל דרור קשטן קיים הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש בשבת נגד אנגליה, במסגרת מוקדמות יורו 2008. קשטן דיבר על החשיבות של המשחק ועל פער הרמות. "זה אתגר גדול מאוד, וזה משחק היסטורי, כי מעולם לא נפגשנו עם אנגליה במשחק רשמי", אמר. "לא צריך להיות מומחה כדורגל גדול כדי לדעת שעל הנייר קיים פער בין שתי הנבחרות, ואנגליה חזקה יותר מנבחרת ישראל".

אז מה צריך לקרות כדי שברחובות ת"א יחגגו במוצ"ש ישראלים ולא אנגלים? "חשוב ביותר ששחקני נבחרת ישראל יציגו את יכולותיהם, גם במעמד הרם הזה", קרא קשטן, והסביר את השיטה הסודית של הנבחרת, "אנחנו צריכים להביא את השכל היהודי גם למשחק הזה, בנוסף לטקטיקה ולרוח הלחימה למען הכבוד של מדינת ישראל".

"אנחנו יודעים שהקהל שיבוא יתמוך וידחוף אותנו גם בדקות טובות פחות של שחקן כזה או אחר או של הקבוצה כולה. נתתי את הדעת על הבעיות שהיו בהגנה נגד קרואטיה, וראינו את התוצאות נגד אוקראינה. יש בכל נבחרת מעט ימי אימונים לפני משחקים. כמובן שמעט מזל לא יזיק לשחקנים".

קשטן, כהרגלו, לא נידב מידע בשום נושא, לא על המערך הצפוי ולא על ההרכב. "אני קורא ומעריך את הרעיונות של העיתונאים לגבי מי שאמור לעלות להרכב", אמר. "יש לי התלבטויות, ובסופו של דבר אציב את ה-11 שלדעתי הכי מתאימים, בהתחשב ביכולתם, ביתרונות שלנו וביריבה. אודיע על ההרכב רק כמה שעות לפני תחילת המשחק, כך שאחרי שנקיים מחר (שישי) אימון טקטי סגור, אפרסם את ה-11".

"צופים בנו כל הזמן, אז מן הראוי שנדע להתכנס בשקט כדי להעביר לשחקנים את ההערות המתאימות. לא אספר מהי שיטת המשחק שלי. יש לי קו מחשבה, אבל אני עושה כל מיני ניסיונות כדי לראות אם זה עובד. גם בקרב השחקנים ההתלבטות שלי מעוררת מתח מסוים".

על היריבה הגדולה לקשטן הרבה מילים טובות. "השחקנים שעולים לדשא צריכים לדעת שעליהם להראות משמעת אישית וקבצתית כדי למנוע מהנבחרת האנגלית את מה שהיא יודעת לעשות", הסביר. "באנגליה יש מגוון רחב של שחקנים איכותיים, כולל קשרים משמעותיים שיודעים להבקיע שערים וגם את ווין רוני, שגם הוא מרעיד רשתות. לא יהיה קל להצליח מול הנבחרת האנגלית, ואנחנו לא יודעים באיזה מערך יעלו, כי נגד קרואטיה, למשל, הם שיחקו אחרת לחלוטין. אבל אם יתמלאו התנאים שציינתי אנחנו בהחלט יכולים להצליח. אני מקווה שהשחקנים יפנימו זאת ויבצעו זאת, ושניפגש בשבת בערב מחויכים".

אז איך בכל זאת ייראה ההרכב?

נבחרת ישראל קיימה הערב (חמישי) את האימון לפני האחרון שלה לקראת המפגש מול אנגליה במוצאי שבת. אליניב ברדה ופיני בלילי תורגלו בהרכב הראשון וכמו שזה נראה, ברדה צפוי לפתוח.

לשמונה שחקנים יש מקום בטוח בהרכב של קשטן והם: דודו אוואט, יובל שפונגין, אריק בנאדו, טל בן חיים, שמעון גרשון, יואב זיו, וואליד באדיר, ויוסי בניון. בהתקפה, כאמור, ייאלץ קשטן לבחור שלושה מבין חמשת השחקנים הבאים: עמית בן שושן וסלים טועמה נאבקים על האגף השמאלי, וגם מקומם של אליניב ברדה, פיני בלילי, טוטו תמוז ובן סהר ב-11 אינו מובטח.

אחרי שני אימונים רצופים תורגל באימון אלברמן מחוץ להרכב, ובמקומו עלה לצד בנאדו ובאדיר מאחור בן שושן בשמאל, ולצידו ברדה בימין, בניון באמצע ובלילי בחוד. זו הפעם השנייה שבלילי מתורגל בהרכב, אבל נראה שקשטן יעדיף לפתוח בסופו של דבר עם בן סהר או טוטו תמוז בחוד, וייתכן שהמאמן פשוט מנסה להתל בעיתונאים האנגלים ביציע.

שחקני הנבחרת שהו בהסגר מוחלט בבית המלון מאתמול בערב ולא הורשו אפילו לדבר בטלפונים הניידים בפתח הלובי. הבוקר הם צפו בקלטת וידיאו של משחק הידידות בין אנגליה לספרד, בו הפסידו האנגלים 1:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully