וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית לא יהיה כשיר למשחק מול רוסיה

לי בוץ

22.3.2007 / 16:40

מגן הנבחרת הצעירה סובל מפציעה בירך. רפאלוב עדיין לא כשיר לגמרי, וייתכן שיפתח על הספסל מחר (14:30) בבלומפילד

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה היום (חמישי) את האימון המסכם לקראת משחק הידידות מחר מול רוסיה בבלומפילד (14:30). אורי שטרית, המגן השמאלי של מכבי ת"א, נעדר מהאימון ועבר בדיקות עקב הפציעה בירך ממנה הוא סובל. שטרית לא צפוי להיות כשיר למשחק מחר.

גם ליאור רפאלוב, שסובל מנפיחות בקרסול, עדיין סובל מכאבים, למרות שערך אימון מלא, וייתכן שהמאמן גיא לוי יעדיף לפתוח איתו על הספסל. חברו למכבי חיפה, דקל קינן, ערך אימון חלקי, כשבחלקים מהאימון קיבל מנוחה על מנת להקל על העומס. עם זאת, הבלם צפוי לפתוח בהרכב מחר.

מייד לאחר אימון הצעירה עלו לכר הדשא שחקני רוסיה הצעירה, שנחתו אתמול בישראל ועורכים אימון אחד בלבד בארץ.

ליאור רפאלוב: "קצת כואב לי, אבל אני מקווה שאוכל ליטול חלק במשחק הזה". על ריבוי ההרכבים השונים: "אני לא חושב שזה מפריע, זה נותן לגיא אינדיקציה לראות את כל המשחקים ולבדוק מי נמצא בכושר הכי טוב. המשחק מחר מאוד חשוב כהכנה לאליפות אירופה, ואני מקווה שנשיג תוצאה טובה". על העובדה שהוא לא בסגל הבוגרת לקראת אנגליה, אמר: "אני מאוד שמח בחלקי, טוב לי פה".

על מיעוט הקהל שצפוי מחר בבלומפילד: "בשבוע שבו הנבחרת הבוגרת משחקת מול אנגליה הקהל פחות מגיע וגם התקשורת פחות מתעניינת, נשתדל לשים הכל בצד ולהתרכז במשחק".

על ההפסד בבולגריה אמר: "לא הייתי שם, אבל אנחנו נבחרת טובה מאוד ומתאמנים כדי להגיע לאליפות אירופה בשיא".

תום אלמדון, שצפוי לחזור לשער לאחר מספר משחקים: "זו הרגשה טובה, תמיד כיף לשחק בנבחרת". על הבוגרת: "כולנו רוצים שהם יצליחו, אבל אני מתכונן למשחק שלנו נגד רוסיה ונקווה שגם הבוגרת תאחל לנו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully