וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מאשרת: קאפלו לא ימשיך

25.3.2007 / 8:21

רמון קלדרון אישר כי האיטלקי לא יעמוד על הקווים בעונה הבאה. ברנד שוסטר, ז'וזה מוריניו ורפא בניטז מועמדים להחליף אותו

ברנד שוסטר הוא המאמן הבא של ריאל מדריד, לפחות על פי ה"אס" הספרדי. העיתון מפרסם כי הלבנים הגיעו לסיכום בעל פה עם שחקן העבר בן ה-47 של המועדון, שיחליף את פאביו קאפלו המאכזב. על פי הפירסום, רמון קלדרון (נשיא ריאל) החליט שבכל מקרה קאפלו יעזוב את הספסל בברנביאו עם סיום העונה ב-30 ביוני.

שוסטר, מאמן חטאפה, אמור לקבל חוזה במדריד לשנתיים הקרובות, וחטאפה תפוצה במיליון יורו. על פי סקר שערך ה"אס" בקרב אוהדי ריאל, 40 אחוז מעדיפים את שוסטר על פני ז'וז'ה מוריניו ורפא בניטז, שנחשבים למועמדים אפשריים לרשת את הכיסא. לדברי העיתון, שוסטר דחה הצעות מברצלונה, ולנסיה ובאיירן מינכן כדי לחתום בריאל.

חשוב להזכיר כי עדיין מרבית התקשורת העולמית, בניגוד ל'אס', מתעקשת שז'וזה מוריניו יהיה זה שיחליף את קאפלו, וזאת למרות השמועות על שיחות שלום בינו לבין רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי. בעוד שלושה חודשים נדע האם עיתון ה'אס' יצא גדול.

ב'מארקה' כותבים שקלדרון שלח רמז עבה לקאפלו, שלא נותן לרוביניו לפתוח בהרכב, כשאמר: "אנחנו רוצים שרוביניו יישאר פה הרבה שנים, ואין לנו שום כוונה למכור אותו. הוא העתיד של המועדון". כזכור, רוביניו התבטא לאחרונה כמי שרוצה לעזוב את מדריד אם דקות המשחק המועטות להן הוא זוכה מקאפלו לא יגדלו.

וכרגיל במצבים כאלה, הבוס "נותן גיבוי" למאמן הנוכחי: "הוא יישאר איתנו עד סוף השנה. ביוני נעריך את המצב מחדש ונראה מה הכי טוב בשבילנו".

חטאפה נשארה בכותרות אחרי הגרלת חצי גמר גביע המלך בספרד, כשהוגרלה עם אלופת ספרד ברצלונה. דודו אוואט ודפורטיבו לה קורוניה ישחקו נגד המדורגת שנייה בלה ליגה, סביליה. זוהי ההופעה הראשונה של חטאפה במעמד הרם, בעוד הקטלונים מחזיקים בשיא ספרדי של 24 זכיות בגביע, האחרונה שבהם ב-1998.

"זה שברצלונה כבר לא בליגת האלופות יהפוך את שני המשחקים לקשים יותר", אמר נשיא חטאפה אנחל טורס. "אולי זה שהמשחק השני בבית תעזור לנו. בקמפ נואו רחב הידיים 90 הדקות עוברות לאט מאוד, אבל בקוליסאו יהיה להם קשה יותר, וסיימנו איתם בתיקו בליגה".

והלב, הוא רוצה למילאן

מגן ברצלונה, ג'יאנלוקה זאמברוטה, מצהיר שהוא רוצה לחזור לשחק באיטליה - בשורות מילאן. זאמברוטה הגיע לקאמפ נואו מיובנטוס, לאחר שהביאנקונרי הורדו לליגה השניה באיטליה בעקבות פרשת השחיתות. "יובה הייתה פרק בקריירה שלי שנגמר, עכשיו אני בן 30 ולא נשארו לי הרבה שנים בקריירה".

האיטלקי הבינלאומי אומר עוד ש"לא הייתי רוצה לעזוב עכשיו, אבל אני חולם לסיים את הקריירה באיטליה. בארסה היא הקבוצה המועדפת עליי מחוץ לאיטליה, אבל בבית זה רק מילאן. הייתי מאוד קרוב לחתום שם בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully