וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודגייט נטש את המחנה האנגלי

22.3.2007 / 21:39

הבלם לא התגבר על הפציעה, ושוחרר. טרי: "ישראל אחת הטובות בעולם. זאת הזדמנות לכפר על הפאשלה בקרואטיה". האנגלים נחתו

המשלחת המלאה של הנבחרת האנגלית נחתה הערב (חמישי) בשדה התעופה בן גוריון, ומיד עשתה את דרכה למלונה בת"א.

בבוקר נשמעו מהמחנה האנגלי כמה ציטוטים מעניינים. פירגון בלתי צפוי, או שמא תרגיל בלוחמה פסיכולוגית, הגיע לדרור קשטן ושחקניו מכיוון ג'ון טרי. בלם צ'לסי ונבחרת אנגליה הצהיר בראיון ל"סאן" שישראל היא אחת הנבחרות החזקות בעולם, אבל מקווה שאנגליה תצליח איכשהו להתגבר עליה. "אנחנו צריכים לראות את המשחק הזה כהזדמנות להראות מה אנחנו שווים מול קבוצה מהטובות בעולם".

טרי גם מגלה שהוא עדיין סובל מסיוטים מההפסד לקרואטיה 2:0 באוקטובר האחרון: "אין דבר יותר גרוע מאשר לראות את הפרצופים של האנשים ברחוב לאחר הפסד. לוקח הרבה זמן להתאושש מזה, והיה קשה לחכות חמישה חודשים להזדמנות לתקן את זה".

מצד שני, מסכם טרי, "ככה זה לשחק כדורגל בשביל בריטניה. זה היי יותר גדול כשאתה מנצח, אבל גם אכזבה יותר עמוקה כשאתה מפסיד".

סטיבן ג'רארד, לעומתו, לוקח את המשחק הרבה יותר באיזי: "חשוב שנשחק טוב, אבל לא הייתי אומר שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח. אם נשחק כמו שאנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים, נוציא 3 נקודות".

מי שבטוח יחמיץ את המשחק בישראל הוא ג'ונתן וודגייט, בלם מידלסברו, שסובל מפציעה בברך. וודגייט פרש היום (חמישי) מהסגל האנגלי, מה שמקצר עוד יותר את הסגל ההגנתי של מקלארן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully