וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר ספורט בקשת

22.3.2007 / 6:23

מבזקני ערוץ הספורט יגישו פינה בתכנית הבוקר של קשת. מנכ"ל הערוץ: "זהו חיבור מתבקש בין שני גופים מובילים בתחומם"

פינת ספורט יומית שתועבר מאולפן ערוץ הספורט החדש LIVE+5, תשודר בתוכניות הבוקר של קשת. פינת הספורט היומית תביא את סיכום אירועי הספורט מליל אמש ותסקור את האירועים הצפויים במהלך היום, ותשודר בימים רביעי, חמישי ושישי, בתוכנית הבוקר "יום חדש" בהגשת דני קושמרו וסיון רהב- מאיר, מיד לאחר לאחר מבזק החדשות.

את הפינה יגישו ברוטציה צוות מערך המבזקים של LIVE+5: אפי טריגר, מאיה רונן, יעל בן דב ועדי שמאי, אשר מגישים מבזקי ספורט מדי שעה במהלך כל שעות היום, בערוץ הספורט החדש שעולה הערב לאוויר- LIVE+5. את פינת הספורט הראשונה מחר, יגיש אפי טריגר, אשר הצטרף לשורות ערוץ הספורט לפני כחודש, והקים עבור LIVE+5 את מערך מבזקי הספורט.

פינת הספורט של ערוץ הספורט התאפשרה לאחר שמועצת הרשות השניה אישרה את בקשתה המיוחדת של קשת. אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "זהו חיבור מתבקש בין שני גופים מובילים בתחומם. מבזקי הספורט לאורך כל שעות היום ב LIVE+5 הם משהו ייחודי שטרם נעשה בישראל".

LIVE+5 ו- GOLD+5 עולים הערב ב- 18:00 לאוויר, כרגע בלוויין בלבד, והם יהיו פתוחים חינם לצופים במשך שישה שבועות. בתום ששת השבועות, יעלו שניהם יחד 29.90 ש"ח, וערוץ בודד יעלה 19.90 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully