וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת סוף העונה

22.3.2007 / 13:43

האם בוסטון שמטה בכוונה יתרון גדול מול שארלוט? דוק ריברס מכחיש. ארבעה סעיפי אישום נגד ארטסט, ברניאני ייעדר למספר משחקים

בארץ כבר היו מקימים על זה פרשיית הימורים, אבל ב-NBA עוברים על הדברים האלה בשתיקה. בוסטון כבר הובילה הלילה (בין רביעי לחמישי) בהפרש של 18 נקודות מול שארלוט, אבל הבובקאטס הפכו וניצחו 84:92. עד כאן - סיפור די שגרתי, מהפכים מסוג זה קורים ב-NBA.

השאלה היא כיצד הושג הניצחון. דוק ריברס, מאמן הסלטיקס, לא שיתף את חמשת שחקני החמישייה שלו במהלך הריצה של הבובקאטס, והעלה סימני שאלה. העיתונאים, כמובן, סברו שהסלטיקס, שנאבקים על סיכויי לוטרי גבוהים יותר, הפסידו בכוונה כדי לקרב אליהם את קווין דוראנט או את גרג אודן. ריברס, כמובן, היתמם: "ידעתי שהשאלה הזו תגיע, אבל הסיבה היא פשוטה. העליתי את השחקנים האלה ואמרתי למאמנים 'הם ינצחו או יפסידו עבורנו את המשחק'. השחקנים האלה מתלוננים על דקות משחק, אז נתתי להם לנסות להוכיח את עצמם. תחזיקו את היתרון או תשמטו אותו, תראו מה אתם שווים". טוב, אם החמישייה הראשונה לא שווה, מה בדיוק תעשה השניה, דוק?

ארטסט יכול לשבת ארבע שנים

ובהתייחס לכותרת - לכולנו ברור שזה לא יקרה. אבל בכל מקרה, נגד הפורוורד של סקרמנטו הוגש כתב אישום שמונה ארבעה סעיפים: תקיפה, גרימת חבלה לבת זוג, גרימה למאסר שווא וניסיון למניעת דיווח על עבירה מאזרח. המקסימום לכל סעיף - שנת מאסר.

ארטסט נעצר ב-5 במרץ בביתו בלומיס, כ-40 ק"מ מסקרמנטו, לאחר שתקף את בת זוגתו. היא טוענת שכשניסתה להתקשר למשטרה מנע זאת ממנה והראתה חתכים בידה וברגלה. וויליאם פורטנובה, עורך דינו של ארטסט, אמר: "טרם ראינו את כתב האישום. הוא יישאר עם משפחתו בעוד התהליך יימשך".

הראפטורס בלי ברניאני למספר משחקים

שחקן טורונטו ראפטורס אנדריאה ברניאני, בחירת הדראפט מספר 1 העונה, ייעדר למשך תקופה בלתי מוגבלת, לאחר שעבר ניתוח לכריתת התוספתן. הוא צפוי להיות משוחרר מבית החולים בימים הקרובים, וכרגע אין זמן מדויק לחזרתו. תהליך ההחלמה מניתוח שכזה אורך בין שבוע לשלושה שבועות, וסביר להניח שהוא יחלים סופית עד הפלייאוף.

מי שלא ישחקו עוד העונה הם אנדרו בוגט וצ'רלי וילנואבה ממילווקי. לבוגט יש פציעה ברגלו השמאלית, אבל הוא לא צריך ניתוח, אלא רק זמן מנוחה. וילנואבה יצטרך ניתוח ארתרוסקופיה בכתפו, מה שדורש זמן החלמה ממושך. לבאקס ממילא אין תקוות פלייאוף.

גילברט, אתה שפוי?

גילברט ארינס, כוכב וושינגטון וויזארדס, היה מזעזע אחרי פגרת האולסטאר, אבל בניצחון 106:108 בסיאטל נצץ עם 42 נקודות, כולל סל ניצחון עם הבאזר.

ארינס, תמיד יצירתי גם במה שלא קשור במישרין למשחק, הוריד את גופייתו באקט של שמחה ושם אותה על קו העונשין. המטרה: לגרום לאוהדים לפרוץ למגרש ולהילחם עליה. רק שמה לעשות, הרבה התלהבות לא נרשמה שם. "יכול להיות שהייתי צריך לעשות את זה במשחק בית", אמר השחקן.

והאם מייקל ג'ורדן מקבל יחס מועדף מהליגה? כוכב העבר והבעלים החלקי של שארלוט בובקאטס מנהל מספר מחנות לגילוי כשרונות צעירים, מה שעובד, כמובן, לטובת ה-NBA. מספר מנכ"לים בליגה כבר יצאו נגד ג'ורדן והזהירו מ"חוקי ג'ורדן", שיתנו לו פריבילגיות מיוחדות. ג'ורדן נקנס, אמנם, ב-15 אלף דולר על כך שאמר בראיון כי "קווין דוראנט יתאים לשארלוט", אבל המנכ"לים עדיין כועסים.

"דני איינג' יושב ליד אמא של דוראנט ונקנס ב-30 אלף דולר וג'ורדן משחק אחד על אחד עם או ג'יי מאיו ועוברים על זה בשתיקה?", אמר אחד ה-GM. העובדה שג'ורדן מקיים את המחנות הללו מאפשרת לו לבוא במגע עם כל הפרוספקטים החמים של הליגה. "אני רוצה שיסבירו לי איך זה לא נותן לו יתרון", אמר מנכ"ל אחר מקבוצה מהחוף המזרחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully