וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוני הציע תוכנית, ההתאחדות צריכה זמן לחשוב

לי בוץ

21.3.2007 / 22:13

הרציקוביץ' הגיש תוכנית למיגור האלימות במגרשים, שכללה הרחקת אוהדים מסיתים ושוטרים עם הפנים ליציעים. ההתאחדות תחשוב על זה

הבעלים של מכבי ת"א לוני הרציקוביץ', מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, וקצין הביטחון של הצהובים התייצבו הערב (רביעי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. הפעם, לשם שינוי, לוני לא נצטווה להכניס את היד לכיס.

הסיבה שבגינה הטריחו עצמם ראשי מכבי ת"א להגיע לבית הדין היא במטרה להגיש את התוכנית למיגור האלימות במגרשים, אותה התחייבו הצהובים להכין על מנת להפחית את הקנס הכספי על סך 55 אלף שקל שספגו לאחר מופע הפירוטכניקה של אוהדיהם בדרבי התל אביבי האחרון.

על פי התוכנית של לוני, על המשטרה יהיה להרחיק אוהדים מסיתים ואלימים וכן לפעול כנגד אלה שמקללים את השחקנים והצוות המקצועי של מכבי. עוד דורש הרציקוביץ' כי השוטרים לא יצפו במתרחש על כר הדשא ויישארו עם הפנים ליציעים, כפי שנהוג באירופה. כמו כן, הצהובים מבקשים לקבל את רשימת העבריינים על מנת שיוכלו לפתוח בהליכים משפטיים אזרחיים כנגדם, ולתת להתאחדות סמכות לדחות משחקים, אשר קודם להם מידע מודיעיני על אלימות או שימוש באמצעים פירוטכניים.

לאחר דיון ארוך במיוחד בו נכחו גם נציגי משטרת ישראל, החליטו הדיינים כי התוכנית שהכינה הקבוצה אינה מספקת ודרשו תוכנית קונקרטית יותר. אי לכך, נקבע כי הצדדים ייפגשו לדיון נוסף בנושא.

"העיון בהצעה לא נגמר", אמר הרציקוביץ' עם צאתו מהדיון. "יש עדיין צורך בסגירת פערים מול המשטרה ולכן התכנית לא יוצאת לפועל. תכניות כאלה צריכות לעבור דרך ההתאחדות ולא דרך קבוצה, אך לצערי אנחנו מדינת חלטורה וכך זה נראה. שההתאחדות תעשה את שלה ואז לא נצטרך לבלות פה ולשלם קנסות מיותרים. אני רוצה שהאוהדים יגיעו למגרש, הם על הכיפאק ואני חושב שיש שיפור בהתנהגות שלהם. גם המשטרה ביחסים של הבנה עם האוהדים ואני באמת יכול להגיד שאני אוהב את האוהדים גם כשהם מקללים אותי".

בסיום התייחס לוני גם לאפשרות של פיוס עם יו"ר ההתאחדות הנכנס, אבי לוזון: "מחלקת סולחות זה לא העניין שלי. זה לא אישי, זה עניין של הכדורגל בארץ בכלל, יש ללוזון הרבה עבודה הענף בקריסה ואני מאחל לו בהצלחה. אם ירצה להתייעץ ולדבר כמובן שאסכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully