וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר אנדה עשוי להתבטל

21.3.2007 / 22:56

אכזבה לחובבי הטניס: אנשי ה-WTA שינו את התקנון, סכום הפרסים יהיה חייב לגדול בצורה משמעותית, וזימנד החליט לא לממן את הטורניר

אכזבה נוספת לחובבי הטניס. טורניר אנדה, שעשוי היה להביא לישראל כמה מהטניסאיות הטובות בעולם, לא יתקיים גם השנה. בשנה שעברה בוטל הטורניר בגלל מלחמת לבנון השנייה, ולצערנו - גם השנה לא נוכל את שחר פאר בפעולה בטורניר WTA.

היום (רביעי) הסביר את הסיבות לביטול נשיא איגוד הטניס, איאן פרומן: "הנרי זימנד רכש את הזכות לקיים תחרות של ה-WTA תמורת 35 אלף דולרים והתחייב להעמיד במשך שלוש שנים פרסים בסך 145 אלף דולר לכל תחרות.

"לאחרונה נודע לנו שאנשי ה-WTA מבקשים לצמצם את מספר הטורנירים שהם עורכים מידי שנה, בטענה שלוח המשחקים עמוס מדי וגורם לעומס יתר על השחקניות.

"מחר עומד להתקיים במיאמי דיון של אנשי ה-WTA, כאשר ההצעה שעומדת על הפרק היא לשנות את החוקים ולקבוע שהחל משנת 2010 תימכר הזכות לארח טורניר משחקים תמורת 500 אלף דולרים, וסך הפרסים בכל טורניר אמור לגדול ל-222 אלף דולרים.

"בעקבות כך כתבתי בשמו של הנרי זימנד מכתב ל-WTA ובו הודעתי שהוא אינו רואה טעם לקיים את הטורניר בישראל רק עד 2010 ואז להפסיק אותו, מכיוון שבתנאים החדשים הוא אינו מתכוון לעמוד. רצוי להבהיר שהזכות שנרכשה ב-35 אלף דולרים נמכרה כזכות לכל החיים ובתנאי שהרוכש יעמיד ערבות לפרסים. השינוי שמתכוונים לקבל במיאמי לפיה הזכות תפוג ב-2010, היא הפרה בוטה של ההסכם.

"אני עדיין מקווה שאנשי ה-WTA יחזרו בהם מהכוונה לשנות את כללי ההתקשרות ובעקבות כך אולי אצליח לשכנע את זימנד לקיים את הטורניר בחודש נובמבר ולפתוח כאן מסורת חדשה, אך הכל תלוי בהחלטה שתתקבל במיאמי מחר".

מיאמי: מונפילס כבר בחוץ

היום (רביעי), נפתח בשעה טובה טורניר מיאמי, אחד מהגדולים והחשובים בסבב העולמי (סך פרסים 3.45 מיליון דולר), וכבר בסיבוב הראשון יש לנו הפתעה, עם מדורג שהודח. הכבוד הוא של גאל מונפילס הצרפתי, שסובל מפתיחת עונה מאכזבת, והיום הוא הפסיד 6:4, 6:2 לסימונה בולטי האיטלקי, שעלה מהמוקדמות.

פראדן סריצ'פאן התאילנדי נאלץ לפרוש בגלל פציעה, אחרי שהוביל 2:5 במערכה הראשונה על לואיס הורנה.

פול גולדסטין האמריקאי גבר על בן ארצו ריאן סוויטינג 2:6, 6:2, 3:6, והוא יפגוש בסיבוב הבא את אנדי מארי.

* אנדי רודיק (המדורג שלישי בעולם) וג'יימס בלייק (המדורג שמיני) אישרו היום כי הם ייקחו חלק במשחקה הבא של נבחרת הדיוויס של ארה"ב, שתארח בצפון קרוליינה את נבחרת ספרד במסגרת רבע הגמר ב-6 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully