וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן: "אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו"

21.3.2007 / 21:53

לא רק אצל קשטן יש קלישאות וגם סטיב מקלארן ניפק כמה, באימון המסכם שערכה אנגליה בוומבלי לפני בואה לישראל: "עלינו לדבר במגרש"

נבחרת אנגליה ערכה הערב (רביעי) על אדמת האי הבריטי את אימונה המסכם לקראת משחק מוקדמות יורו 2008 מול ישראל. מה שהיה מיוחד באימון הוא קיומו באיצטדיון וומבלי המחודש, אשר לראשונה זה שש שנים זכה לטעום קצת סטופקס. אגב וומבלי, שני המגדלים המפורסמים כבר אינם, וקשת בגובה של 133 מטרים היא עתה סמלו החדש של האיצטדיון.

"אני חושב שיש לנו נבחרת טובה ועכשיו עלינו לדבר במגרש", אמר המאמן סטיב מקלארן לפני האימון, "וזה אומר הדחתן של קרואטיה ורוסיה מפסגת הבית שלנו. יש לנו עוד מקום לשיפור ואני יודע שאנחנו עוד צריכים להוכיח את עצמנו".

מי שאמור למלא תפקיד מרכזי במרכז השדה האנגלי הוא קשר באיירן מינכן אואן הארגריבס. "אני חושב שהוכחתי שאני יכול לתרום לנבחרת", אמר הקשר, שהיה אחד ממצטייני אנגליה במונדיאל בגרמניה, "אני מביא אנרגיה, תמיכה, עושה הגנה וגם מוסר פנימה לשחקנים הקדמיים שלנו".

הארגריבס צפוי לשחק בקישור יחד עם סטיבן ג'רארד, פרנק למפארד וארון לנון, כשבחוד ההתקפה מקלארן מתלבט אם לצדו של ווין רוני ישחקו אנדי ג'ונסון (אברטון) או ג'רמיין דפו (טוטנהאם). על הספסל יישב חלוץ קבוצת פרסטון מליגת המשנה, דיוויד ניוג'ן.

הבעיות הדחופות של מקלארן נמצאות בהגנה, שם ייחסר המנג'ר האנגלי את גארי נוויל הפצוע. מיקה ריצ'ארד בספק למשחק מול ישראל ואשלי קול אינו יכול לשחק בגלל עונש הרחקה. המגן לוק יאנג מצ'ארלטון זומן לסגל של מקלארן ולא מן הנמנע שהמאמן האנגלי ישתמש באחד מבלמיו כמגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully