וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקון צפוי להיות כשיר למפגש הדיוויס מול איטליה

21.3.2007 / 18:53

המחבט מספר 1 של ישראל מתאושש מפציעה בשרירי הבטן ולראשונה מזה חודש קיים אימון מלא. דודי סלע: "יש לנו את היכולת לנצח את האיטלקים"

16 ימים לפני המפגש עם איטליה במסגרת גביע דיוויס, המחבט מספר אחת של ישראל נועם אוקון, מתחיל להתאושש מהפציעה הטורדנית בשרירי הבטן, ואם לפני שבוע הוערך שאוקון לא יוכל לשחק, הרי שהסיכויים שהוא יהיה על המגרש ברמת השרון ב-6 באפריל הם יותר מטובים.

אוקון, שמטופל במרכז לרפואת ספורט במכון וינגייט על ידי הרופאה האולימפית ד"ר לובה גליצקיה ועל ידי הפיזיוטרפיסטית ציפי בק, החל לקבל לפני כשבוע טיפול אנטי דלקתי ובימים האחרונים נרשם אצלו שיפור משמעותי. אוקון כבר מסוגל לחבוט חבטות פתיחה, כמותן לא יכול היה כלל להוציא לפועל לפני שבועיים, אז חשש שיצטרך לעבור ניתוח, חשש שכאמור התבדה בימים האחרונים. הבוקר (רביעי) אוקון השלים אימון מלא, לראשונה מזה חודש, אמנם בעזרת משכחי כאבים, אך הוא כבר מגלה אופטימיות לקראת מפגש הדיוויס החשוב.

את הבשורות הטובות האלה מקבל קפטן הנבחרת, איל רן, במיאמי שבארה"ב, לשם הגיע כדי ללוות מקרוב את דודי סלע ואת הצמד יוני ארליך ואנדי רם. בעקבות ההדחה של סלע בסיבוב המוקדמות האחרון, רן יאמן אותו באופן אישי מספר ימים ולאחר מכן יטוס סלע למכסיקו כדי לקחת שם חלק בטורניר הצ'לנג'ר, שיהווה למעשה את ההכנה האחרונה שלו לפני הדיוויס. רן ישאר במיאמי וילווה את ארליך ורם בטורניר.

סלע, למרות ההדחה ממיאמי, מבטיח שהוא מגיע בכושר טוב למשחקי הדיוויס: "נבחרת איטליה היא נבחרת חזקה מאוד ששיחקה הרבה שנים ברמות הכי גבוהות שיש, אבל אני באמת מאמין שיש לנו את היכולות לגבור עליהם. אנדי ויוני בכושר מצוין ורואים את זה לפי התוצאות. אני משחק טוב מאוד למעשה מאז מפגש הדיוויס האחרון ולמרות שסבלתי מחוסר מזל במספר משחקים אני מעודד מהכושר שאני נמצא ולא חושש לרגע".

סלע התייחס גם למצבו של אוקון: "אמנם נועם פצוע, אבל אני מכיר אותו ויודע שהוא יעשה הכול כדי לשחק, ובטוח שבסוף הדברים יסתדרו לטובה. אצלנו בחבר'ה אנחנו קוראים לנועם 'חיית דיוויס' וזה מכיוון שתמיד במפגשי דיוויס הוא מצליח להתעלות על עצמו. אין לי ספק שגם הפעם הוא לא יאכזב".

לאחר הטורניר במיאמי צפויים להצטרף ארליך ורם לסלע ואוקון בארץ, ולהתחיל להתכונן למפגש מול איטליה ב-6 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully