וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ ואס"א ת"א עלו לגמר הגביע

22.3.2007 / 7:55

מכבי ראשל"צ גברה בחצי הגמר על נס ציונה 29:32, אס"א הדהימה את הפועל ראשל"צ 22:27. מימון: "רצינו דאבל, קיבלנו סטירה"

סנסציה ענקית היתה הערב (רביעי) בסדרת חצי הגמר הראשונה של גביע המדינה בכדוריד כשאס"א תל אביב ניצחה את מוליכת הליגה הפועל ראשל"צ 22:27, וגרמה לה להפסד ראשון העונה. אס"א תפגוש בגמר את מכבי ראשל"צ, שגברה בחצי הגמר השני על נס ציונה 29:32, וחניכיו של גלעד מאור יחפשו גביע שני ברציפות.

הסנסציה, כאמור, הייתה במשחק הראשון. אחרי דקות ארוכות וצמודות עלו שחקני אס"א ת"א תחת הנהגתו של אלון רם ליתרון 16:21 ומאמן הפועל ראשל"צ קובי מימון הזעיק פסק זמן. אס"א תל אביב, שאיבדה במשחק רק חמישה כדורים,לא איבדה את הראש גם כשהמתפרצות של הפועל ראשל"צ הורידו את ההפרש למינוס 2. במקום לנצל את המומנטום החיובי שצברה, החלה ראשון לציון להחטיא בשלומיאליות, לאבד כדורים (12 במשחק כולו) ועד לסיום ההתקפה הטובה בליגה נתקעה על 22 שערים בלבד. מאז שנת 1999 זכתה הפועל ראשן לציון בגביע אחד ולמרות כושרה הנוכחי היא תאלץ לחכות עוד שנה.

מאמן אס"א ת"א אולג בוטנקו: "יש לשחקנים האלה אופי. הם עובדים מאוד קשה, משלמים שכר לימוד, אבל יש גם תוצאות ואני שמח. היום זה ניצחנו בזכות הלב והנשמה של השחקנים".

מאמן הפועל ראשל"צ קובי מימון: "לא שיחקנו טוב, הפסדנו לקבוצה ששיחקה טוב מאיתנו ומגיע לנו. כל הכבוד לאס"א". שחקן הפועל ראשל"צ עידן מימון שכבש רק ארבעה שערים במשחק, אמר בדמעות: "דווקא במשחק הכי חשוב של העונה לא שיחקנו. באנו בכושר טוב ודווקא היום נחנקנו והפסדנו לבוצה שרצתה יותר. כל מה שעבדנו עליו באימונים לא ביצענו ומבחינה טקטית קרסנו. אס"א ניצחו בצדק ואנו מאוד מאוכזבים. רצינו דאבל והיום קיבלנו סטירה".

הולכים על גביע שני ברציפות

מכבי ראשל"צ עתה בידיעה שהגביע קרוב מתמיד, ונראתה לחוצה בפתיחה. 7 דקות לקח לגל אברהם לכבוש את השער הראשון עבור הצהובים, ולהשוות ל-1:1 עבור מכבי ראשל"צ, אחרי פתיחת משחק הגנתית מצד שתי הקבוצות. ככל שנקפו הדקות המשחק הפך פיזי מאוד ובמחצית ירדו הקבוצות כשעל הלוח שוויון 13:13. דקות טובות של גל אברהם במחצית השנייה הוליכו את מכבי ראשל"צ ליתרון 24:28, עשר דקות לסיום. כאן נגמר כבר הכוח לנס ציונה, ומחזיקת הגביע שמרה על היתרון עד לניצחון 29:32 בסיום.

מאמן מכבי ראשל"צ גלעד מאור: "אנו רחוקים מהפוטנציאל, הרבה לחץ ירד מאיתנו, כי נס ציונה היא קבוצה גדולה. מול אס"א בגמר יהיה קשה מאוד. אני הולך לחגוג עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully